دسته بندی: مسابقه

سومین مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ

نتایج مسابقه

----------------------

ارسـال طرح

---------------------- 

در پی استقبال گسترده هنرمندان و شهروندان نیکوکار از برگزاری جشنواره میهمانی رنگ ها و مسابقه آنلاین طراحی تی شرت در نیمه تابستان سال گذشته، مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تصمیم گرفتند تا سومین دوره این جشنواره را در مرداد ماه جاری با کیفیت بهتر برگزار کنند. این جشنواره در دو بخش برگذار می شود؛

  • جشن نقاشی روی تی شرت، که در روز های پنج شنبه 6 و جمعه 7 مرداد 1390 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد.
  • مسابقه آنلاین طراحی تی شرت

 1- جشن نقاشی روی تی شرت:

جشنواره میهمانی رنگ ها در روز های پنج شنبه 6 و جمعه 7 مرداد 1390 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد و جمع کثیری از شهروندان نیکوکار به همراه گروهی از هنرمندان صاحب نام در کنار هنر جویان علاقه مند به این مجتمع، آثار هنری دلخواه خود را با نقاشی کردن روی تی شرت های خام خلق می کنند و با فروش آنها و اهدا درآمد آن به امر آموزش و توان بخشی کارآموزان رعد، در حمایت از توان یابان سهیم می شوند. 

2- مسابقه آنلاین طراحی تی شرت:
مجتمع رعد با همکاری وب سایت ریتون، مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ را با موضوع « هنر و احسان » برگزار می کند.

طرح هایی امتیاز بالاتری کسب خواهند کرد که انطباق بیشتری با ضوابط زیر داشته باشند.

خلاقیت و نوآوری در فرم و مفهوم

  • رعایت اصول و مبانی زیبایی شناسی فرم
  • رعایت اصول رنگ شناسی
  • رعایت اصول چاپ و سهولت اجرای طرح روی تی شرت
  • توجه به قابلیت های رسانه ای تی شرت
  • هماهنگی با موضوع مسابقه

جوایز مسابقه:

به نفر اول و دوم این رقابت هنری، در مراسم پایانی جشنواره، جوایز نفیسی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد. همچنین در صورت صلاحدید مسئولان مجتمع، تعداد محدودی از طرح های برتر، چاپ و تولید شده و در زمان برگزاری جشنواره به نفع توان یابان رعد به فروش گذاشته خواهند شد.

مهلت ارسال آثار:
شرکت کنندگان می توانند آثارشان را از تاریخ چهارشنبه یکم، تا پایان پنج شنبه 30 تیرماه 1390 بصورت آنلاین ارسال کنند.

شرکت در مسابقه:
شرکت در مسابقه طراحی تی شرت برای تمامی علاقه مندان آزاد است. مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، صمیمانه از شرکت هنرمندان نامی کشور تا همراهی دانشجویان و دانش آموزان صاحب ذوق، استقبال می کند. این جشنواره فرصتی است تا دوستداران هنر، طراحی و نقاشی در یک حرکت هنرمندانه- نیکوکارانه مشارکت کنند.

این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود و شما می توانید با دسترسی به اینترنت و آماده سازی طرح خود در یکی از نرم افزارهای طراحی گرافیک، مانند Adobe Photoshop ، CorelDRAW و ... با دنبال کردن مراحل زیر، به جمع شرکت کنندگان این مسابقه بپیوندید.

1- ثبت نام:
برای دسترسی به صفحه کاربری، لازم است ابتدا در وب سایت ریتون ثبت نام کنید. چنانچه در مسابقات قبلی ریتون شرکت کرده اید، نیاز به ثبت نام مجدد نیست و می توانید از نام کاربری قبلی خود برای شرکت در این مسابقه نیز استفاده کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

2- دانلود فایل های قالب تی شرت:
قالب های پشت و روی تی شرت، فایل هایی هستند که شما باید طرح های خود را در فرمت ثابت این فایل ها ارائه دهید. توجه داشته باشید که ابعاد این فایل ها را به هیچ وجه تغییر ندهید. فایل های اصلی قالب را با فرمت PSD دانلود کنید و توجه کنید طرح هایی که خارج از قالب یا با اعمال تغییراتی روی قالب ها ارائه شوند، از فرآیند داوری حذف خواهند شد.
قالب روی تی شرت
قالب پشت تی شرت

3- ارسال طرح:
پس از پیاده سازی طرح خود در قالب ها، 2 فایل پشت و روی تی شرت را به صورت مجزا با فرمت jpg و حجمی کمتر از 200 کیلوبایت به ترتیب با نام های Front و Back ذخیره کنید و دقت داشته باشید در صورتیکه حجم فایل شما از 200 کیلوبایت بیشتر باشد، با Error مواجه خواهید شد. سپس با انتخاب گزینه « ارسال آثار » ابتدا Login و سپس فایل ها را بر روی سایت آپلود کنید. شایان ذکر است هر شرکت کننده مجاز به ارسال 3 طرح می باشد. برای هر طرح می توانید 2 فایل، اولی برای طرح روی تی شرت و دومی برای طرح پشت تی شرت، آپلود کنید. برای ارسال طرح، بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ارسال طرح

الزامات طرح و قوانین مسابقه:

  • مالکیت طرح بایستی متعلق به شخص ارسال کننده باشد و مسؤولیت هرگونه سوء استفاده از طرح های دارای Patent و حقوق معنوی بر عهده شخص ارسال کننده خواهد بود. قطعاً طرح هایی که شائبه کپی برداری در مورد آنها وجود داشته باشد از جریان مسابقه حذف خواهند شد.
  • طرح ها بایستی برای این مسابقه طراحی شده باشند و نباید در مسابقات و نمایشگاه های پیش از این، شرکت داده شده باشند.
  • نام طراح نباید بر روی تصاویر ارسالی درج شده باشد. در صورت عدم رعایت این بند، طرح ارسالی از مسابقه حذف خواهد شد.
  • بدیهی است حقوق مادی و معنوی طرح های برتر، پس از اهداء جوایز به برندگان، به برگزار کننده جشنواره (مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد) منتقل خواهد شد و در مورد سایر طرح های ارسالی، این مجتمع و وب سایت ریتون اجازه خواهند داشت این طرح ها را در هر زمان و مکان و به شیوه مناسب با معرفی نام و حقوق طراحان به نمایش عمومی بگذارند.
  • مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و وب سایت ریتون هیچ مسؤولیتی در قبال سوء استفاده های احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی از طرح های ارسالی را بر عهده نمی گیرند.
  • مفاهیم و محتوای طرح های ارسالی بایستی مطابق ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند.

* به امید اینکه روز جمعه هفتم مرداد ماه 1390، شما به عنوان یکی از برندگان مسابقه آنلاین طراحی تی شرت میهمانی رنگ به حاضران در مراسم پایانی جشنواره میهمانی رنگ ها معرفی شوید.

1390/5/2 - 8:51:07 AM     


ارسال نظر (32)
 جودی 6/25/2011 - ساعت: 5:49
میبخشید باید حتما بیایم تهران؟!!
یا اینترنتی هم میشه همه ی روند رو رفت؟

 ریتون 6/25/2011 - ساعت: 8:54
با سلام، برای شرکت در مسابقه آنلاین، لازم نیست که در جایی حاضر بشید. می تونید از طریق اینترنت شرکت کنید.
جشن میهمانی رنگ که در اون تی شرت ها رو رنگ و نقاشی می کنند، یه برنامه است و مسابقه آنلاین یه برنامه دیگه که هر دوتاش در قالب جشنواره میهمانی رنگ برگذار می شه. البته جشن نقاشی تی شرت هم برنده خواهد داشت ولی برای شرکت در اون باید اون روزها حضور داشته باشید و خودتون روی تی شرت ها نقاشی کنید.
پس در واقع مجتمع 2 تا مسابقه داره، مسابقه آنلاین که از طریق ریتون برگذار میشه و مسابقه نقاشی روی تی شرت که فقط در اون 2 روز در محل مجتمع برگذار میشه. برندگان مسابقه آنلاین هم در روز پایانی و اختتامیه معرفی می شن.

 ناشناس 6/26/2011 - ساعت: 4:48
salam mekhastam bedonam gozeneh ersal asar kojae saite gharar dare?
 ریتون 6/26/2011 - ساعت: 7:45
اگه یه بار زحمت به خودتون بدید و این صفحه رو بخونید، هم احتمال برنده شدنتون رو بالا می برید، هم لینک ارسال طرح رو پیدا می کنید!
 mona 6/26/2011 - ساعت: 9:29
salam.mikhastam bedunam mishe kara besurate dasti va eskan shode ferestade beshe ya hatman bayad az ye narmafzar estefade kard?
 sa 6/27/2011 - ساعت: 2:4
salam,
javayeze nafiis yani chanta sekke?

 جودی 6/27/2011 - ساعت: 8:0
مرسی ریتون..
 ناشناس 6/27/2011 - ساعت: 12:5
salam,man toe saite sabte nam kardam vali hechjae gozeneh ersal asar ro nmebenam.lotfan rahname konid

 ناشناس 7/2/2011 - ساعت: 3:59
جایزه نفیس یعنی چی؟
 برگزیده ی دورهی قبل جشنواره 7/3/2011 - ساعت: 1:38
جایزه نفیس یعنی چند عدد مجله ی تاریخ ماه های گذشته به همراه یک عدد سی دی فوتوشاپ. که در مجموع ارزشی ناچیز هم ندارد. این جوایز دوره ی قبلی بود. به نظر بنده اگه بخش جوایز رو از این جشنواره حذف کنید بیشتر به نفعتون میشه.
 پورآذر 7/3/2011 - ساعت: 5:4
salam riton
man dar sait sabte nam kardam ama emial daryaft nakardam bayad che kar konam?

 ناشناس 7/4/2011 - ساعت: 21:59
چقدر نفیس!!!
 ریتون 7/4/2011 - ساعت: 23:5
برگزیدگان دوره قبل جایزه هاشون، نفر اول تور 4 ستاره ترکیه بود که دریافت کرد و نفر دوم بلیط رفت و برگشت کیش که ایشون هم دریافت کرد. احتمالا این کسی که اینجا کامنت گذاشته، از کسانی هست که بیشتر از تعداد برندگان اصلی که تعهد شده بود، لوح افتخار گرفتند و یه جایزه به رسم یاد بود به اونها تعلق گرفت. دیگه اینجوری حرف زدن هم یه کمی دور از انصافه، اونم در مورد یه انجمن خیریه که اانتفاعی هم نیست!
 ریتون 7/4/2011 - ساعت: 23:11
دوستانی که از مشکل ثبت نام گفتند، سیستم مشکلی نداره، دو تا مسئله ممکنه باشه.
1- ایمیل رو اشتباه یا ناقص وارد کردید که چند مورد مشاهده شد.
2- ایمیل فعال سازی به دلیل اینکه اتوماتیک ارسال می شه، ممکنه در ایمیل شما در یاهو به فولدر Spam و در gmail به فولدر More/Spam و در سایر ایمیل ها به Bulk mail یا Spam رفته باشه. پس لطفا فولدر Spam رو هم چک کنید.
با سپاس فراوان

 روابط عمومی مجتمع رعد 7/5/2011 - ساعت: 1:26
باسلام خدمت عزیز منتخب دوره قبل وظیفه دارم به سهم خودم از کدورتی که برای شما پیش آمده معذرت خواهی کنم. اما آنچه شما آن را مجلات تاریخ گذشته قلمداد کرده اید تعدادی از مجلات تخصصی رشته گرافیک و نقاشی بود که توسط یک مرکز حرفه ای تولید شده است و نا گفته پیدا ست مطالب علمی تخصصی، تاریخ مصرف ندارد و برای اهل فن از هدایای مالی و اقتصادی بیشتر ارزش دارد ضمن آنکه جوایزی که در فراخوان تعهد شده بود تور سفر خارجی و تور سفر داخلی به برندگان اول و دوم مسابقه از سوی مجتمع رعد تقدیم شده است.
در خاتمه به این دوست محترم یادآور می شوم آنچه این جشنواره را خاطره انگیز کرده است تا گروه های داوطلب از چند ماه قبل در فکر تدارک و برگزاری شایسته آن باشند حضور و همراهی خالصانه هنرمندان و شهروندان نیکوکار شهر و کشورمان است نه بزرگ یا کوچکی جوایز آن. باز هم ازنظری که ابراز داشته اید متشکرم.
روابط عمومی مجتمع رعد

 روابط عمومی مجتمع رعد 7/5/2011 - ساعت: 2:32
برخی از دوستان در مورد جوایز نفیس سوالاتی مطرح کرده اند که ذکر توضیحی در این خصوص مناسب به نظر می رسد عموماً جوایز جشنواره های رعد از سوی حامیان مالی حاضر در آن جشنواره اهدا و تعهد می شود و تصمیم گیری در مورد حضور و همراهی در برنامه های عمومی معمولاً به روزهای پایانی منتهی می شود از این رو دقیقاً نمی توان گفت چه جایزه ای و چه مقدار ضمن آنکه عزیز هنرمند چنانچه با نیت کار خیر در این مسابقه شرکت کنند لذت بیشتری نصیبشان خواهد شد.
 نیلوفر 7/5/2011 - ساعت: 6:54
سلام
وای 200kb خیلی کمه.خیلی کیفیت میاد پایین.خواهش میکنم راهنماییم کنین.من در برنامه کرل طراحی کردم دیگه کمتر از 700 کیفیت نمیده

 hana 7/10/2011 - ساعت: 6:6
سلام
از شما متشکرم که این فرصت رو در اختیار ما گذاشتید .فقط یه تقاضا دارم من تعداد کارهای طراحیم خیلی زیاده اگه تعداد ارسالی هارو بیشتر کنید خیلی عالی میشه.و کارهای خوبی دارم که با اطمینان میتونم بگم نفر اولم.
با تشکر لطفا پاسخ بدین.

 ناشناس 7/18/2011 - ساعت: 8:55
بابا داوری دوره قبلتون خیلی ضعیف بود ، اگه این سری هم مثه اون دفعس بیخود شرکت نکنیم
 روابط عمومی مجتمع رعد 7/19/2011 - ساعت: 3:20
با سلام خدمت کاربران محترم سایت ریتون، به عزیزی که در مورد داوری دوره قبل اظهار نظر کرده بود یادآور می شوم دوستانی که دوره قبل به صورت داوطلبانه زحمت داوری مسابقه را بر عهده گرفتند جملگی از پیشگامان عرصه گرافیک هستند و تجارب ارزشمند در اختیار دارند. اما به خاطرآنکه از تخصص سایر هنرمندان بی بهره نباشیم امسال از چند صاحب نظر دیگر که عضو انجمن های تخصصی و مدرسان رشته گرافیک هستند دعوت به همکاری کرده ایم که اسامی آنها در اخرین خبر آمده است.
 محمد 7/19/2011 - ساعت: 5:41
سلام. با تشكر از زحماتتون....
لطفاً‌زمان مسابقه رو تمديد كنيد.متشكريم.

 سامه خلعتبری 7/19/2011 - ساعت: 23:53
سلام
نتایج داوری از طریق همین سایت اعلام می شود؟
مرسی

 ریتون 7/20/2011 - ساعت: 0:19
نتایج از طریق وب سایت مجتمع رعد و وب سایت ریتون اعلام خواهد شد.
 سید محمد رضا مطهر 7/20/2011 - ساعت: 14:41
خدمت بعضی هنر دوستان و احیانا هنر مندان عزیز! :
من هم مثل شما دوره قبل به مجتمع اومدم و خیلی از روند اون راضی بودم.
می خواستم بگم وظیفه ما در قبال هم وطنای معلول خودمون اینه که تا می تونیم به اونا نزدیک شیم و اونا رو از خودمون بدونیم. مطمئنم که این جشن و جشنواره های دیگه متعلق به اونها و به نفع اونهاست. خواهش می کنم طوری سوال یا برخورد کنید که همیشه با شخصیت حقیقیتون می پرسید! نه جوری که انگار همه چیز قراره به صرف یا به نفع شما باشه!. این مسابقه در قالب جشن تهیه شده و هدف همدلی و شادمانی ما و اعضای خیریه هست نه جشنواره فیلم فجر. لطفا در ادبیات پرسشی یا نظریات خود تجدید نظر کنید. با تشکر@}-

 آزاد 7/21/2011 - ساعت: 8:40
با سلام
آیا مهلت ارسال آثار تا پایان ساعت 24 روز پنج شنبه است ؟
آیا روز جمعه هم می شود کارها رو فرستاد ؟

 ریتون 7/21/2011 - ساعت: 13:11
با سلام، طبق هماهنگی با مجتمع آموزشی رعد، مهلت ارسال آثار، تا ساعت 12 ظهر روز جمعه 31 تیر ماه 1390 تمدید شد.
 سید محمد رضا مطهر 7/21/2011 - ساعت: 23:18
سلام . من طرح ارسال کردم اما ابعاد و پیش نمایش طرح کیفیت لازم رو نداره و جزئیات طرح قابل مشاهده نیست. آیا می شه در قسمت طرح 2 ، طرح رو بدون قالب ضمیمه کرد؟ با تشکر
 ریتون 7/21/2011 - ساعت: 23:52
خیر.
همونطور که در فراخوان گقته شده، طرح ها حتما باید در قالب ها اجرا و آپلود بشه، در غیر اینصورت طرح در مسابقه شرکت داده نمیشه.

 مهدی 7/22/2011 - ساعت: 5:9
سلام.خواهشا لینک آپلود رو تا 12 شب جمعه باز نگه دارید.آخه طرحم تازه تموم شده وقتی اومدم آپلود کنم نوشته فرصت تمامه.حالا باید چیکار کنم؟؟؟
 مهدی نادری 7/22/2011 - ساعت: 5:12
سلام.خواهاشا تا ساعت 12 جمعه شب سایت آپلود رو باز نگه دارید.آخه تازه طرحم تموم شده الان که اومدم آپلود کنم میگه فرصت تموم شده.حالا باید چیکار کنم؟
 ناشناس 7/25/2011 - ساعت: 22:43
آقای مطهر ما اگه اینا رو میگیم که برای این نیست که دل دردمندی رو بشکنیم ! ما خودمون دلمون از روند برگزاری مسابقات و حقوقی که هیچ وقت برامون در نظر گرفته نمی شه خونه . اگه چیزی میگیم برای اینه که میخوایم این وضع بهتر شه این که بد نیست . حالا به فراخوانهایی که وابسته به ارگانهایی هستن که دولتین توقعی نمی شه داشت ولی این یکی از خودمونه .
 TA HA 6/20/2012 - ساعت: 14:49
سلام یه سوالی واسم پیش اومده، چرا موقع ثبتنام وقتی اسمو فامیل مینئشتم ثبت نمیشد اما وقتی اسم رو به تنهایی نوشتم ثبت شد که 6 کاراکتر بود ولی نوشته بودید حداقل 6تا بغد میشه تصحیح کرد...؟ مرسی اگه جواب بدین
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.