دسته بندی: طراحی

برندگان مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ

برندگان مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ، در مراسم قضاوتی که با حضور اساتید محترم، آقایان نجم الدین فرخ یار، مهدی محمدی و هیوا پاشایی در روز سه شنبه 12 مرداد 1389 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد  و با حضور نمایندگان خیریه رعد و وب سایت ریتون برگزار شد، مشخص شدند. از میان 145 طرح ارسال شده، 52 طرح به مرحله نهایی  قضاوت راه یافتند و هیئت داوران از میان این طرح ها 6 طرح برتر را با توجه به معیارهای اعلام شده در فراخوان مسابقه، انتخاب کردند. همچنین یک طرح به خاطر نوع خواص نگاه طراح و 3 طرح نیز توسط هر یک از 3 داور محترم به عنوان طرح های متمایز انتخاب شدند. جوایز 10 برنده این مسابقه، در بخشی از مراسمی که در روز جمعه 15 مرداد 1389 در ساعت 22:30 در محل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد، ، به برندگان اهداء شد.

نظر نهایی هیئت محترم داوران به این شرح است:

نفر اول : خانم ربابه حسین پور

 

 

نفر دوم : خانم ندا صحت

 

 

نفر سوم : آقای بهنام عبداله وند

 

نفر چهارم : خانم اعظم السادات سيادت

 

نفر پنجم : خانم ناز مریم شیخها

 

نفر ششم : آقای سیاوش یعقوبی

 

 در میان طرح های راه یافته به مرحله نهایی، کار آقای سعید فتحی روشن بخاطر ایده خلاقه و نگاه ویژه خاطره انگیزش موفق به کسب جایزه ویژه ای از طرف هیئت داوران شد.

 همچنین کار خانم زینب السادات حسینی بخاطر نگاه شرقی، کار آقای بهنام عبداله وند بخاطر ایده و اجرای خوب و کار خانم لادن مرادي بخاطر تکنیک مناسب، از طرف هر یک از داوران محترم موفق به دریافت یک جایزه شدند.

کار خانم زینب السادات حسینی

 

 

کار آقای بهنام عبداله وند:

 

کار خانم لادن مرادي:

 


 

1389/11/3 - 03:45:00 ب.ظ     


ارسال نظر (33)
 benben 7/30/2010 - ساعت: 1:18
salam.az sherkat konandeha age kasi natone biad be mehmaniye rang az tarighe saite mitoneh az nafarat bargozideh etella peyda konee??? age emkan dareh ye tozihi bedin
 behnaz 8/5/2010 - ساعت: 0:32
salam alan saat 00.28 daghighast va mishe 14e mordad mah vali hanooz asami ro ru site elam nakardid.nemidunam chera ma irania adat kardim saate 8e sobh bargehaye taghvimemuno varagh bezanim.
 sara 8/5/2010 - ساعت: 1:38
hamchenan montazerim ....
 هادی 8/7/2010 - ساعت: 8:20
برای هئیت داوران متاسفم با این انتخاب هاشون.
واقعا کارا ضعیفه

 parinaz 8/7/2010 - ساعت: 11:11
كارا جالب بود. و مي تونم بگم قدم خوبي برداشته شد و اما .... جالب اينكه تمام كارهاي منتخب يك مفهومي رو مي رسونند و نمي دونم چرا جايي براي طرح هاي غير از اين وجود نداره!
 Ritoon 8/7/2010 - ساعت: 12:13
دوست عزیز، همیشه اختلاف نظر وجود داره و کسی هم نمیتونه ادعای کامل بودن و بی نقص بودن بکنه. ولی ای کاش بجای استفاده از این ادبیات، به عنوان یک طراح، نظرتون رو بصورت حرفه ای ارائه می دادید و با ادبیات نقد هنری، کار ما و گروه داوری رو نقد می کردید، البته در کار ما بیشتر می تونید اشکال و کاستی پیدا کنید ولی در مورد هیئت داوران باید توجه داشته باشید که هر 3 عضو هیئت داوران از گرافیست های خوب کشورمون هستند. می تونید رزومه اونها رو ببینید و بعد قضاوت کنید.
 dogoharan 8/7/2010 - ساعت: 12:25
سلام... كارهاي جالبي بود ... با اميد اينكه اجرا بشه... كار نفر اول و چهارم هنرمندانه بود. و كار نفر دوم برداشت مستقيمي از لوگوي روزنامه دوچرخه همشهري است. و تكراري ... و نفر سوم هم ؟؟؟؟؟
 ثریا 8/7/2010 - ساعت: 14:59
واقعا متأسفم برای داوران و کسانی که مسول اجرای این مراسم بودن ضعیف ترین و بی برنامه ترین جشنواره و مراسمی بود که تاحالا شرکت کرده بودم..... انتخاب های هیئت داوران خیلی ضعیفه و کاملا سلیقه ای بوده.... اسم این مسابقه مهمانی رنگ ها بود و به بهانه خیریه و کمک به موسسه بود اما تو هیچ یک از تیشرت های انتخابی مهمانی از رنگ برگذار نشده بود و در عین حال گرافیک کارها خیلی ضعیف بود.... تمام تی شرت های انتخابی زمینه سفید داشتند و ..... فقط می تونم بگم متأسفم و روز پنجشنبه از رفتنم به اون مراسم با اون ترافیک و شلوغی تهران واقعا پشیمون شدم و اصلا ارزش رفتن نداشت! به امید اینکه بتونیم در آینده مابقات با کیفیت برگذار کنیم!!
 رنگ 8/7/2010 - ساعت: 15:11
باز هم . . . تا کی . . . زحمتی که نفر اول کشیده بی نظیره. . . تبریک میگم باز هم از آشنایان خودتون !!!!
 رنگ 8/7/2010 - ساعت: 15:12
یکی از ضعیف ترین مراسم های هنری بود
 حامد طباطبایی 8/7/2010 - ساعت: 18:48
راستش همین که هماهنگی ها و برگذاری مسابقه تمام شده و بالاخره یه حرکتی انجام شده خوشحالم و تبریک به همه دست اندرکاران میگم ولی خوب به نظر شخص بنده کارها جذاب نبود و من اصلا جذب هیچ یک از کارها نشدم و فکر میکردم که سطح کارها باید خیلی بالا باشه و انتظارم خیلی بیشتر از این طرح ها بود و در مورد نفرات اول تا سوم هم باز هم به نظر بنده حقیر میشد بهتر داوری بشه ...
بازم خیلی خوبه که این قدم برداشته شده و ایشالا که بهتر هم بشه @}-

 عرفان 8/7/2010 - ساعت: 19:18
به همه عزیزانی که کارشون پذیرفته شده و یا رد شده خسته نباشید میگم این جشنواره و امثالهم خیلی کم برگزار میشه در صورتی که جای خالی ایده های عزیزان طراح روی تی شرت های نا مفهوم و بیگانه محسوس است لازمه که استقبال کنیم و درست انتقاد کنیم تا نواقص کمتر بشه و دوره دیگه شاهد کیفیت و کمیت بهتر بشیم
 Ritoon.com 8/7/2010 - ساعت: 21:24
با سلام، احساسات داغ بعضی از دوستان نشانه اعتقادشون به کارشونه و این طبیعیه و ریتون به همه این دوستان حق می ده. اما لازمه چند نکته توضیح داده بشه:
1- ریتون در همه این داستان تنها مشاور و مجری مسابقه آنلاین بوده، نه تصمیم گیرنده
2- دو نفر از داوران محترم توسط خیریه رعد و یک نفر توسط وب سایت ریتون انتخاب شده اند
3- تصاویر پرینت شده برای قضاوت فاقد هر گونه علامت و نام بوده اند و حتی کار بعضی از دوستان که نام خودشون رو روی کارشون نوشته بودند، علی رغم تذکر فراخوان، از دور مسابقه حذف نشد و بعد از اصلاح، توسط ریتون، برای قضاوت آماده شد
4- کارهای زیادی بخاطر کیفیت پایین اجرا و یا بدلیل کپی برداری از دور اول بالا نیامدند، مانند کاری که از تی شرت معروف I Love New York کپی شده بود
5- مراسم روز 5 شنبه و جمعه در همه خبرها یک مراسم خیریه معرفی شده نه یک جشنواره هنری، هر چند هنرمندان مطرحی در آن شرکت کردند.
ونهایتا اینکه خیریه رعد علی رغم تمام محدودیتها، بسیار متعهدانه و پیگیر تمام تلاش خود را برای برگزار شدن هر چه بهتر این مسابقه بکار گرفت و با نگاهی منصفانه این طور به نظر می رسدکه این مجتمع بیشتر از انتقاد، لایق تحسین و تشویق است.

 ثریا 8/7/2010 - ساعت: 21:57
بهتره مشکلات روقبول کنیم!حتی نحوه پرزنت کارها در اون مراسم افتضاح بود.نمی گم بد...."افتضاح"!!کنترل این چیزها نیاز به مدیریت پیچیده و هزینه های زیاد نداشت.مراسم خاص و پیچیده ای نبود که بگیم چون کم برگذار میشه نمی دونستن چجوری باید برگذار کنن!!قضاوت مسابقه رو هم که همه می بینن در چه حدّیه!(دریک کلام همه چیز از سر واکنی بود)
 ثریا 8/7/2010 - ساعت: 22:9
....افسوس که زمان داره با سرعت نور حرکت می کنه و ما همچنان به نداشته هامون افتخار میکنیم و قانعیم!!
 Ritoon 8/7/2010 - ساعت: 23:7
در مورد مراسم، من نظری ندارم چون متأسفانه از ریتون نتونستیم نماینده ای اونجا داشته باشیم.
اما در مورد داوری، ما که به صحت و کیفیت داوری مطمئنیم، ولی شما مطمئناً کارای دیگران رو ندیدید، پس لابد به کار خودتون خیلی مطمئن هستید که معترضید و این قابل ستایشه.
ما می تونیم در در ریتون یه رفراندوم ترتیب بدیم تا اعضای فعلی سایت که تا روز 15 مرداد عضو سایت شدند، کار یا کارهای شما رو با کارهای منتخب مقایسه کنند و رای بدهند.

 ثریا 8/7/2010 - ساعت: 23:48
من شخص یا گروه خاصی رو اسم نبردم .ریتون جایی بود که ما تونستیم با این مسابقه آشناشیم وشرکت کنیم.پس اجازه بدین همونجاهم بتونیم حرف بزنیم.چرا به خودتون میگیرین؟!من که نگفتم ریتون مقصره.1نکته دیگه اینکه این تنها مسابقه اینترنتی به این شکل بود که هیچ کدوم از کارهای آپلود شده شرکت کننده هارونمیشد دید!
با رأی گیری هم موافقم! من خودم روبهترین نمی دونم اماکارهای برتر رو هم قبول ندارم و این تنها نظر من نیست!
لطفاً همه کارها رو تو سایت نمایش بدین.اینجوری میشه بهترقضاوت کرد و رأی داد.

 سارا 8/8/2010 - ساعت: 10:43
با سلام و خسته نباشید خدمت برگزار کنندگان این مسابقه جالب من بارها این عکسها را نگاه کردم. من نمی دانم اساتید بر چه مبنایی برندگان را انتخاب کرده اند درصورتیکه از نفر سوم به اول معقول تر به نظر میرسد.شاید باز مثل همه جای ایران باز از بند "پ" استفاده شده.
با تشکر سارا

 روابط عمومي مجتمع نيكوكاري رعد 8/11/2010 - ساعت: 15:28
با سلام و ضمن تشكر از كليه دوستان نكاتي را جهت اطلاع عمومو اعلام مي كنيم:

1. در بحث داوري: كليه طرح ها پس از داوري اوليه و حذف طرح هاي كپي شده يا تصاويري كه فاقد كار گرافيكي بودند در اختيار 3 داور محترم كه اسامي آنها اعلام گرديد قرار گرفت.
داوران در جلسه اي در مجتمع با حضور مدير روابط عمومي به ارزيابي پرداخته و نظر گروهي خود را اعلام نمودند.
كليه طرح ها در هنگام ارزيابي فاقد نام و يا نشانه بوده است.

2. دو نفر از داوران توسط سبكه گرافيك و يك داور توسط سايت ريتون معرفي گرديدند.

3. مجتمع رعد مسئول نظر داوران نمي باشد.

4. در مورد اجرا بهتر است دوستان در هنگام نقد پيشنهاد خود را هم بيان كنند تا لااقل در برنامه هاي آتي اصلاح گردد. ( نحوه پيرينت، ..)

با تشكر

 Ritoon 8/11/2010 - ساعت: 16:27
ممنون از مسئولان رعد که نظر رسمیشون رو اعلام کردن
 graphista 8/12/2010 - ساعت: 2:16
ey kash be in nazarat ye kami ahamiat midadan. . . ey kash. . .
 ??????????? 8/12/2010 - ساعت: 2:19
ma akharesham nafahmidim dalille entekhabe nafar aval dovom chi bod?????
 شيما 8/12/2010 - ساعت: 15:33
چرا همه ش انتقاد ميكنين !!! يه كمي هم با ديد خوب به طرح ها نگاه كنين ...
 میترا 8/15/2010 - ساعت: 13:52
شیما خانوم شما از عوض همه خوب نگاه کن واسه خودت کیف کن.بهت توصیه هم می کنم 1 دوره فشرده آکادمیک مبانی هنرهای تجسمی رو واسه چند الی بگذرون بعد بیا دوباره به طرح ها نگاه کن....
 میترا 8/15/2010 - ساعت: 13:55
1 جملم ناقص موند.چندین سال،2 الی 4 سال دوره فشرده
 شيما 8/15/2010 - ساعت: 14:33

 مجید 8/25/2010 - ساعت: 10:1
احترام به شخصیت ، وقت و ارزش های همدیگه متاسفانه مساله ایه که از کشور ما رخت بر بسته...

من از دوران کودکی و نوجوانی کمابیش با هنر درگیر بودم و اساتید زیادی رو دیدم... نکته ای که واضح و مبرهن شده اینه که درصد زیادی ( نه همه ) از اساتید و هنرمندان جایگاهی برای علم در وادی هنر قائل نیستند

 طراحی، صنعتی از مشهد 8/26/2010 - ساعت: 12:23
منکه با دیدن اولین کار واقعا و بی نهایت لذت بردم.
دست مریزاد

 مجید 8/26/2010 - ساعت: 18:24
مثل اینکه باید مثل مسابقه پرسپولیس__استقلال1 داور از خارج بیاریم.که هم درست قضاوت کنه(بخصوص اینکه پارتی بازی نکنه)و هم درست قضاوت کنه(بخصوص اینکه پارتی بازی نکنه)و هم درست قضاوت کنه(بخصوص اینکه پارتی بازی نکنه)و هم درست قضاوت کنه(بخصوص اینکه پارتی بازی نکنه)و هم....
 میترا 8/26/2010 - ساعت: 18:54
....دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ‌کسی نیست که در بیشه عشق
قهرمانان را بیدار کند....
....
پشت دریاها شهری است
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است.
شاعران وارث آب و خرد و روشنی‌اند.
پشت دریاها شهری است!
قایقی باید ساخت.

 از طرف همه هنرمندان 9/5/2010 - ساعت: 1:47
FINISHED!!!!!! متاسفیممممممممممممم
 رضا 10/16/2010 - ساعت: 10:58
داوران اين دوره از بهترين داوران بودند و با توجه به آثار رسيده كه ما آنهار ا نديديم حتما بهترين آنها اين آثار بودهاند ولي بد نيست همه آثار را در سايت بگذاريد تا گروه مخالف هم راي خودشان را اعلام كنند و به روح رفته گان تاسف نخورند كه رفته گان هم از اشتباه مبرا نبودند چه رسد به اينكه ان خدابيامرزها هم در خيلي جا ها اشتباه كرده اند ولي اميدوارم قضاوت درست كرده باشيد . واينكه يك نفر از طرف همه هنرمندان حرفي را بزند درست به نظر نمي رسد .
 كوروش 10/16/2010 - ساعت: 11:12
براي ريتونيها
پس بقيه اساتيد كجاهستند و معرفي نشدهاند @}-

جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.