دسته بندی: طراحی

سطل تفکیک زباله از مازیار رئوف

این سطل آَشغال سه تایی را مازیار رئوف در کلاس درس مبانی رنگ دانشگاه هنر اسلامی تبریز و زیر نظر استاد این درس آقا یا خانم فغانی (متاسفانه نام کامل ایشان را ذکر نکرده اند) طراحی کرده است. این مجموعه سطل آشغال، شامل سه سطل جداگانه برای کاغذ، شیشه و قوطی های فلزی می باشد. اگرچه طراح با اختلاف رنگ، سعی در راحتی تشخیص و تفکیک این سطل ها برای کاربران کرده است، اما به نظر می رسد با استفاده از آیکن ها یا نمادهایی -نظیر آنچه طراح در پرزانته کار استفاده کرده است- می توان به تشخیص راحت تر سطل ها برای کاربران کمک کرد. همچنین قرار دادن یک علامت بزرگ «قابل بازیافت» روی همه سطل ها، از متفاوت بودن سطل ها و در نتیجه از توان تفکیک سطل ها از یکدیدگر کاسته و اختلاف رنگی را تا حدی بی اثر کرده است. به نظر می رسد این طرح، پیش از تولید نیازمند اصلاحاتی است تا به یک محصول موفق تبدیل شود. این طرح یکی از طرح هایی است که برای مسابقه بهمن ماه زمستانه ریتون ارسال شده است. برای شرکت در مسابقه زمستانه ریتون و اطلاع از جزئیات آن اینجا کلیک کنید.

منبع : ریتون

1390/12/15 - 11:08:16 PM     


ارسال نظر (3)
 aMINATION 3/5/2012 - ساعت: 23:48
باهات موافقم ریتون ...
علاوه بر اون جای اسکیل انسانی هم خالیه ...چون با توجه به ابعاد دستگیره های بقل / من فکر میکنم که حجم داخل اون هم کافی نیست اصلا !

اما استندش به نظر منتقی و خوب میاد )

 milad 3/6/2012 - ساعت: 4:16
stando payash bad nis ,,ama peresante rang va kheili chizaye dgash jaleb nis aslan .
 موژان 5/10/2012 - ساعت: 0:10
فکر می کنم رنگ بندی بر اساس استاندارد جهانی نیست، استند زیبایی داره اما درش یه انحراف بصری ایجاد می کنه و اون اینه که سطل کم حجم به نظر میرسه. بهتر بود ابعاد و ظرفیت سطل رو میزاشت.
دستش درد نکنه

جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.