کتاب ?What is Product Design

این کتاب بی نظیر، راهنمای شما در دنیای طراحی صنعتی است. این کتاب به تشریح این مسائل می پردازد؛ چه چیزهایی اساس یک دیزاین خوب را تشکیل می دهند، این عوامل چگونه کار می کنند و چگونه "طراحی محصول" می تواند بازار مناسبی برای خودش خلق کند. این کتاب به تشریح نقش چند جانبه طراح محصول می پردازد و نشان می دهد که چگونه تکنولوژی ها، روش های ساخت و مواد جدید، قابلیت های جدیدی را هم به لحاظ فرمی و هم در بحث عملکرد، امکان پذیر می کنند. مانند سایر کتاب های سری "Essential Design Handbooks" ، مطالعه این کتاب نیز برای همه طراحان، بخصوص طراحان صنعتی توصیه می شود.

"?What is Product Design" همچنین نگاهی می اندازد به مباحث طول عمر و چرخه زندگی یک محصول، محصولات چند عملکردی، نسل کانسپت و چگونگی توسعه محصول، نمونه سازی، نام گذاری و بالاخره تعریف جایگاه محصول در بازار. این کتاب فقط یک شرح عمیق از دیزاین موفق نیست، بلکه همچنین یک مجموعه کار خیره کننده و متنوع از طرح های شسته رفته و بی نقص طراحان و استودیو های دیزاین در سطح بین المللی است، ویترینی از تکاپوی دنیای دیزاین، که حرف آخر را در آن، خواسته های طرح و نیاز محوری می زند.

Laura Slack ، نویسنده این کتاب است. او مدیر عامل شرکت تولیدی Flo در UK است. او یکی از طرفداران مشتاق طرح های نوآورانه و پیشرو تازه-طراحان است و طرح های فراوانی در حوزه مبلمان، لایتینگ و کاغذ دیواری را با Alex Macdonald, Nuf Design, twocreate, Kylie Turner و Absolute Zero تولید کرده است. او طرح های متعدد خود را در تنوع وسیعی در فروشگاهش در لندن می فروشد.

*برای سفارش کتاب، ایمیلی با ذکر مشخصات خود و کتاب مورد نظر، به آدرس Ritoon.com(at)gmail dot com ارسال کرده و در جای عنوان ایمیل کلمه "Shop" را قرار دهید.

مشخصات: این کتاب از انتشارات Rotovision، به زبان انگلیسی، دارای 256 صفحه و جلد نرم می باشد. 

قیمت: 65000 تومان (هزینه پست کتاب، بسته به محل ارسال متفاوت بوده و به طور جداگانه دریافت می شود)

منبع : http://www.rotovision.com/description.asp?isbn=9782888931485

1392/2/5 - 12:52:43 AM     


ارسال نظر (5)
 mina 7/27/2011 - ساعت: 5:16
ye soali...in ketabe chape che salie?
 زیتون 7/27/2011 - ساعت: 9:6
این کتاب چاپ 2010 است. ولی اگه منظورتون اولین چاپش هست، 2006
 tarane 1/25/2012 - ساعت: 14:38
با سلام
لطفا کتاب Sketching: The Basics را هم به لیست اضافه کنید. کتاب خیلی خوبی است و دنباله کتاب Sketching: Drawing Techniques for Product Designers است

با تشکر

 سارا 1/12/2013 - ساعت: 2:32
ببخشید من ایمیل ندارم و وقت ایمیل درست کردنم ندارم میشه یه شماره بدین زنگ بزنم این کتاب رو سفارش بدم؟؟؟؟؟
لطفا

 ریتون 1/13/2013 - ساعت: 3:17
09188116480
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.