دسته بندی: مسابقه

مسابقه طراحی بین المللی Design Time

دیزاین بوم با مشارکت BREIL مسابقه طراحی بین المللی Design Time را برگزار می کند. شرکت در این مسابقه برای تمامی طراحان، دانشجویان و علاقه مندان به طراحی از سراسر جهان، آزاد و رایگان است. BREIL یکی از مشهورترین برندهای ساعت مچی و جواهرات در ایتالیا با همکاری دیزاین بوم مسابقه ای بین المللی با نام "طراحی زمان" برگزار می کند. BREIL برندی است که به خاطر سبک شاخص طراحی ساعت، تأثیرات بصری گیرا و نوآوری در طراحی شناخته شده است. این شرکت از سال 2001 تقاضا برای جواهرآلات استیل را ایجاد و هدایت کرده است. 

1- موضوع مسابقه: گام بعدی در فرهنگ و طراحی ساعت مچی. از شرکت کنندگان خواسته می شود که ساعت مچی بعدی مجموعه BREIL را طراحی کنند. BREIL به دنبال طرح های جذاب و اجرایی است که قابلیت تولید در خط تولیدی شرکت را داشته باشند. مدلهای مردانه، زنانه و مدلهای قابل استفاده برای هردو جنس به یک میزان مورد استقبال قرار می گیرند. این ساعت لزوما باید مچی باشد و آنالوگ، نه دیجیتال و در ساخت آن باید فقط از استیل ضد زنگ استفاده شود و یا ترکیبی از استیل ضد زنگ با مواد دیگر. در این مسابقه فقط طراحی ساعت مد نظر است، و نه موضوعات دیگری مانند طراحی مکانیزم ساعت و یا قطعات جانبی آن.

2- جوایز: به هریک از سه اثر اول مبلغ نقدی 3000 یورو پرداخت می شود. در صورت تصمیم شرکت برای تولید هریک از آثار، توافقنامه ای با شرکت کننده برای انتقال حقوق معنوی اثر امضا خواهد شد.

3- داوران : (هنوز تعیین نشده اند)


4- معیارهای طراحی: پروژه های شما نباید در حال حاضر در حال تولید باشند. بهتر است که طرحهای خود را تا زمان اعلام نتایج، منتشر نکرده و محرمانه نگه دارید. هیئت داوران طرحها و کانسپتهایی که نوآورانه باشند را انتخاب می کند. لطفا از فرستادن کانسپتهای مبهم و گنگ خودداری کنید. بیشتر از خود ایده، نحوه ارائه آن است که هنر محسوب می شود.

5- مهلت ثبت نام: تا پایان 25 ژوئن 2011 (4 تیر 1390)

ثبت نام: برای ثبت نام، فرمهای مربوطه را پر کنید. تیمها فقط با نام یک نفر ثبت نام می شوند و هنگام ارسال آثار نام اعضای دیگر تیم ارسال خواهد شد. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.


6- ارسال آثار: اگر بیش از یک اثر را در مسابقه شرکت می دهید، هریک را جداگانه ارسال کنید. شما باید آثار خود را مطابق با این قواعد ارسال کنید: حداکثر 6 فایل برای آپلود در دیزاین بوم، شامل شیت یا تصاویری از پروژه شما. اندازه تصویر: عرض 818 پیکسل. برای ارسال آثار توجه داشته باشید که: فقط از فرمت GIF یا JPG و با کفیت 72 dpi با حجم حداکثر 150 کیلوبایت برای هر اثر در حالت RGB استفاده کنید. ویدئو کلیپ با فرمت flv یا swf و عرض 818 پیکسل و حجم حداکثر 10 مگابایت قابل قبول است. اگر اثر شما جزو آثار منتخب باشد، از شما خواسته خواهد شد که عکسهای با کیفیت از آثار خود را ارسال کنید. برای ارسال آثار اینجا کلیک کنید.

7- مهلت ارسال آثار: تا پایان 25 ژوئن 2011 (4 تیر 1390)

8- اعلام نتایج: نتایج در ماه جولای 2011 (تیر و مرداد) اعلام خواهد شد

9- سوال : سوالات خود را از طریق ای میل به mail(at)designboom.com ارسال کنید.

10- برای اطلاعات بیشتر در مورد BREIL به این آدرس مراجعه کنید : www.breil.com

1390/1/27 - 9:16:32 PM     


ارسال نظر (1)
 فرزاد برخورداری 9/5/2011 - ساعت: 1:32
مسابقه برگزار شد... نتایج اعلام شد ولی هیچ کار منتخبی به نمایش در نیومد از طرف دیزاین بوم؟؟؟!!!!
عجب....!!!
کیفیت دیزاین بوم داره پایین میاد...!!!

جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.