محصولات جدید ALESSI ، بهار و تابستان 2011

مجموعه ای از جدیدترین محصولات ALESSI در هفته طراحی میلان در ماه آوریل در بزرگ ترین نمایشگاه تجاری تولیدات دکوراسیون دنیا به نمایش در خواهد آمد.

1- قهوه ساز Moka. طراح: Alessandro Mendini. آلبرتون آلسی: "این محصول ادای احترامی است به پدربزرگم که در دهه 30 میلادی، طراح و سازنده قهوه ساز Moka Express بود. این محصول بر اساس فرمهای آرت دکو طراحی شده است. فرم این محصول گرچه متناسب با گرایشات رایج در طراحی محصولات خانگی نیست، اما برای مردم ایتالیا یادآور خاطراتی قدیمی است".

2- قهوه ساز Adagio. طراح: Kristiina Lassus. یک محصول مینیمالیستی، با بدنه دو جداره و عایق از جنس استیل ضد زنگ.


3- مجموعه Shiba. طراح: Naoto Fukasawa. آلبرتو آلسی: "بر خلاف سنتهای قدیمی در استفاده از ظروف مختلف برای مصارف مختلف، ما امروزه تمایل داریم که از ظرفهای کمتری در آشپزخانه استفاده کنیم. بر اساس این گرایش، مجموعه حاضر فقط دارای ظروف ضروری است. این مجموعه ساده و مینیمالیستی برای یک خانواده 4 نفره + 2 میهمان طراحی شده است." این محصول مجموعاً 8 قابلمه و ماهیتابه دارد.

4- مجموعه Tonale. طراح: David Chipperfield. آلبرتو آلسی: "این مجموعه ملهم از ظروف سرامیکی آسیای دور است. هدف طراح، ایجاد مجموعه ای از ظروف با حجمهای تقریبا تصادفی بود که نتیجه کار، تلفیقی از صنایع دستی و ماشینی باشد." 

5- مجموعه Milky Way Minor. طراحان: Gian Franco و Anna Gasparini. آلبرتو آلسی: "این مجموعه زیبا اثر یک زوج طراح است که در سال 2009 با طراحی کارد پنیر آغاز شد و به تولید این سری از چاقوی حرفه ای آشپزخانه منجر شد."

6- چاقو تیز کن Fioretto. طراح: Gabriele Chiave. فرم دسته این چاقو تیز کن برگرفته از فرم دسته شمشیر است.

7- تخم مرغ خوری Scoop. طراح: Helen Kontouris.

8- مجموعه ظروف Dressed. طراح: Marcel Wanders. ست غذاخوری زیبا برای مهمانهای ویژه شما! شامل انواع بشقاب، کاسه، فنجان، قاشق و چنگال، لیوان و پیش دستی.

9- پاکت بازکن Uselen. طراح: Giulio Iacchetti. فرم زیبای این پاکت بازکن استیلی از فرم بدن مرغ مگسخوار برگرفته شده است که با دم خود پاکت را باز می کند! 

10- کاسه میوه خوری Baby. طراح: Doriana & Massimiliano Fuksas. کاسه های دو رنگ از جنس چینی دو قالبی با لبه های دست ساز.

11- ظرف Pirouette. طراح: Frederic Gooris. این ظرف کوچک برای نگهداری خرت و پرتهای روی میز شما است. وقتی خالی باشد، می توانید روی میز خود فرفره بازی کنید!

12- مجموعه Hellraiser. طراح: Karim Rashid. معمولا کریم رشید از فرمهای منحنی و نرم در طراحی خود استفاده می کند. این مجموعه ظروف حس و حالی متفاوت با آثار قبلی او دارد.

13- گلدان La Stanza Dello Scirocco. طراح: Mario Trimarchi. این گلدان زیبا به طور اختصاصی برای گل ارکید طراحی شده است! اما می توانید از گلهای دیگر هم در آن استفاده کنید. محصولات دیگری از این خانواده تا دو سال دیگر به بازار می آیند.

14- ظرف میوه Blossom. طراح: Elena Manferdini. این ظرف زیبا و متفاوت از ورق استیل طرح دار ساخته شده است.

منبع : ریتون

1389/12/23 - 3:42:09 PM     


ارسال نظر (5)
 م.س 3/15/2011 - ساعت: 7:49
دوست می دارمشون
 payam 3/15/2011 - ساعت: 10:18
هااااااا. قشنگ بيدن
 جهانگیر 3/15/2011 - ساعت: 22:23
قشنگن، ولی یه نکته ی خیلی مهمی تو انتخاب اینا اثر گذاره، اونم اعتبار برند تولید کننده و طراح هاشونه. نصف اینا رو اگه همینجا طراحی و تولید کنیم صدای آه و ناله همه در میاد. ولی وقتی اسم السی میاد روش نظر همه تغییر می کنه )
 م.س 6/20/2011 - ساعت: 2:7
البته کیفیت عالی ساختشون هم بی تاثیر نیست!
 ناشناس 7/5/2013 - ساعت: 12:33
خوب بودن ولی
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.