دسته بندی: متفرقه

کار طراح ایرانی فرخ ماهرانی روی پورشه CAYMAN

4 طرح برتر مسابقه Radically Porsche که برای دریافت Scolarship دانشگاه میلان در مقطع کارشناسی ارشد با هم رقابت خواهند کرد، توسط رأی گیری، مشخص شدند. این چهار طرح برتر، روی 4 پورشه مدل CAYMAN اجرا شده و برای هفته فشن میلان ایتالیا، پرده برداری شدند. طرح Skin از طراح کلمبیایی Jose Chamorro Salas ، طرح Vivace از طراح مقیم انگلیس Hyoun Hee Na ، طرح Tirtakhsh از طراح ایرانی فرخ ماهرانی و طرح Intuitive Flow از معمار مقیم چین Yereem Park ، طرح هایی بودند که به عنوان چهار طرح برتر، در رأی گیری دیزاین بوم انتخاب شدند. این 4 طرح از میان 1153 طرح ارسالی، ابتدا به جمع طرح های برگزیده راه یافتند و سپس در آن مرحله با رأی بازدیدکنندگان دیزاین بوم انتخاب شدند. در مرحله بعد، رأی گیری از تاریخ 28 فوریه آغاز خواهد شد و بازدیدکنندگان به پورشه های رنگ آمیزی شده با طرح های منتخب رأی خواهند داد تا برنده نهایی مشخص شود. خود پورشه های طراحی شده هم تا زمانی که دوباره به میلان برگردند و در هفته دیزاین میلان به نمایش در آیند، در سراسر ایتالیا گردانده خواهند شد تا طرفداران این ماشین محبوب از نزدیک آن را دیده و از آن لذت ببرند.

برای رأی دادن به طرح مورد علاقه خود اینجا کلیک کنید

طرح Tirtakhsh از طراح ایرانی فرخ ماهرانی:

طرح Skin از طراح کلمبیایی Jose Chamorro Salas :

طرح Vivace از طراح مقیم انگلیس Hyoun Hee Na :

طرح Intuitive Flow از معمار مقیم چینYereem Park :

منبع : http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/13396/radically-porsche-cars-unveiled.html

1391/12/10 - 12:27:16 PM     


ارسال نظر (4)
 golabi 2/27/2011 - ساعت: 14:6
WOW AMAZING!!!!!!!!!
 سامیار راشد 2/28/2011 - ساعت: 12:54
درود به ایرانی ها که همه جا جزو برترین ها هستند. تبریک می گم آقای ماهرانی. همه ایرانی بهتون رأی می دیم. شما باعث افتخار ماشین دوستای ایرانی هستید. DDD
 شهريار 3/2/2011 - ساعت: 10:3
شخصا به آقاي ماهراني تبريك ويژه ميگم و اميدوارم حمايتش كنيم تا نفر برگزيده باشه. پيشنهاد مي كنم مصاحبه اي با خودش داشته باشيد تا بيشتر بشناسيمش.
 manijeh 4/4/2011 - ساعت: 5:11
آقای ماهرانی..براوو...
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.