Designboom mart

 

شبهای پرنشاط Designboom mart در سپتامبر 2010 این بار و برای اولین بار در اسپانیا- والنسیا برگزار می شوند. Designboom mart، بازار دوره ای دیزاین بوم است که هر بار در یک کشور برگزار می شود و طراحان از سرتاسر جهان محصولات کوچک و جالب خود را برای فروش در این بازار ارائه می کنند. تمامی طراحان دوره گرد و دستفروش از سرتاسر جهان دعوت شده اند! این بازار در یک ساختمان تاریخی در مرکز شهر والنسیا و در "هفته دیزاین والنسیا" و همزمان با "نمایشگاه مبلمان والنسیا" برگزار می شود. زمان برگزاری این بازار، 28 سپتامبر تا 2 اکتبر 2010 است. این واقعا یک بازار بین المللی است. طراحان از بیش از 30 کشور در آن شرکت کرده و قسمتی از هزینه سفر خود را با درآمد فروش محصولات خود تامین می کنند. در طول روزهای بازدید، طراحان این فرصت را دارند که کارهای خود را با متخصصان دیگری که از فرهنگهای دیگر شرکت کرده اند، مورد نقد قرار دهند. در زیر، عکس یکی از بازارهای قبلی که در توکیو برگزار شده است را می بینید.

 

چگونه شرکت کنیم؟

اگر علاقمند به شرکت در این بازار هستید، چند تصویر از محصولاتی که دوست دارید با خود بیاورید و بفروشید برای دیزاین بوم ای میل کنید.

 

ملزومات:

توجه داشته باشید که این، یک نمایشگاه-بازار است. پس از شما دعوت می شود که تعداد محدودی از محصولات ساخته خود را در محدوده قیمت 10 تا 100 یورو برای فروش با خود بیاورید. محصولات شما باید سبک بوده و به آسانی قابل حمل باشند.

کار خود را بفرستید به:

لطفا درخواست خود را به آدرس Mail@designboom.com بفرستید و در قسمت موضوع (Subject) بنویسید: designboom mart valencia. لطفا توجه داشته باشید که ایمیل های شما نباید بیشتر از 2 مگابایت باشد.


منبع : http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/9953/designboom-mart-in-valencia-september-2010.html 

1389/5/28 - 11:56:17 ق.ظ     


ارسال نظر (5)
 ناشناس 8/23/2010 - ساعت: 15:12
ببب به به! دستت درست
 مقدم 9/1/2010 - ساعت: 20:57
خوبه ولی تو این سایت انقدر مطالب رو دیر ارائه می دین که وقتی برای شرکت تو هیچ کدوم نیست.
 S.Gh 9/2/2010 - ساعت: 11:58
با پوزش فراوان اما لطفاًکمی منصف باشیم
برای مثال همین مطلب، 28 مرداد روی سایت قرار گرفته اما شما، سرکار خانم و یا جناب آقای مقدم این مطلب را 10 شهریور دیده اید!

این تاخیر که تقریباً حدود 2 هفته می شود را نمی توان به حساب مسئول سایت گذاشت!!!!

 مقدم 9/4/2010 - ساعت: 1:22
سلام دوباره.. اتفاقا من زیاد به سایت شما سر می زنم شاید برای همین کمی توقع ام بالاست!. مثلا خبر مسابقه اکسسوری ها و طراحی دوچرخه هم دیر اومده بود رو سایت. مسابقات و نمایشگاه های خیلی زیادی تو دنیا برگزار می شه ولی تو سایت شما بعد از این همه مدت چند تا خبر بیش تر نیست. البته اسایت شما یه امکان برای من و امثال من هست که از این بابت تشکر می کنم ولی به شرطی که به روزتر باشه. پیشاپیش از توجه شما ممنونم.
 koko 9/8/2010 - ساعت: 11:29
مهلت فرستادنش تا کی؟mart?
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.