دسته بندی: طراحی

آنالوگ پاکت، وسیله‌ی بازی و ساخت موسیقی که از جهان موازی گیم‌بوی آمده‌است

شبیه یک گیم بوی واقعی است (گیم بوی نام یک کنسول قدیمی معروف بازی‌های الکترونیک است) و شامل بازیهای گیم‌بوی، گیم‌بوی کالر، گیم‌بوی ادونسد، کنسول بازی دستی سگا، نئو جئو پاکت کالر و آتاری لینکس؛ یک پکیج کامل از نوستالژی. همچنین یک نرم‌افزار ساخت موسیقی دیجیتال به نام نانولوپ در اختیار شما قرار می‌دهد که با آن می‌توانید موسیقی 8 بیتی خود را بسازید. اسم آن آنالوگ پاکِت است و تمام آن چیزی است که یک علاقمند به بازی‌های نوستالژیک و رترو می‌تواند آرزو کند.

آنالوگ پاکت را با در نظر گرفتن شکل، اندازه و فرمی که گیمرها سالهای سال عاشق آن بوده‌اند، می‌توان یک گیم‌بوی شبیه‌سازی شده نامید؛ اما نباید از قابلیتهای منحصربه‌فرد آن غافل شد. با استفاده از سخت‌افزار FPGA آنالوگ، پاکت می‌تواند هر بازی از کنسولهای دستی دهه‌ی 90 را بدون نیاز به امولاتور اجرا کند. اگر از بازی کردن خسته شدید، پاکت یک نرم‌افزار ساخت موسیقی به نام نانولوپ در اختیار شما قرار می‌دهد؛ یک سینتسایزر و سکوئنسر برای ساخت و اجرای زنده‌ی موسیقی که به شما اجازه می‌دهد از آن موسیقی‌های خشک الکترونیکی 8 بیتی بسازید و به گذشته سفر کنید. این وسیله دارای یک صفحه‌ی 3.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 1440 است، به علاوه‌ی دکمه‌های قابل تعریف، درگاه میکرو اس‌دی، شارژر یواس‌بی سی، خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، 2 ورودی یو‌اس‌بی برای دسته‌های بازی سیمی، بلوتوث برای دسته‌های بازی بیسیم. اما بهترین قابلیت آن امکان سیو کردن در بازی است. عالی! دوباره دهه‌ی 90 اما کمی بهتر! آنالوگ پاکت در سال 2020 به بازار عرضه می‌شود.

طراح: Analogue

منبع: https://www.yankodesign.com/2019/10/16/the-analogue-pocket-is-a-game-boy-from-an-alternate-universe-that-plays-games-and-creates-music/

1398/7/27 - 6:40:03 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.