دسته بندی: خودرو

اسکیت‌ بوردی با روح دوچرخه

دوچرخه؟ اسکیت‌بورد؟ یا اسکوتر؟ Gauswheel شبیه هیچ چیزی که تا حالا دیده‌ایم نیست. هر قسمت از آن از یک وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی الهام گرفته‌ شده است. مثل اسکیت‌بورد روی آن می‌ایستیدی و باید با یک پا آن را به جلو برانید. از طرفی مثل اسکوتر فقط دو چرخ دارد، و یک دستگیره و یک ترمز دارد، درست مثل دوچرخه.

این وسیله‌ی نقلیه که با هدف گشت و گذار در شهر طراحی شده، مثل دوچرخه‌های قدیمی دو چرخ با اندازه های متفاوت دارد؛ یک چرخ بزرگ به قطر 20 اینچ در عقب، جایی که فرد می ایستد، و یک چرخ بسیار کوچک‌تر در جلو. بدنه‌ی آن به طور کامل از پلی‌کربنات شفاف ساخته شده‌است. یک نمونه‌ی ساخته‌شده از ABS هم موجود است که شفاف نیست، نور نمی‌دهد و کمی ارزان‌تر است.

کمی طول می‌کشد تا راندن آن را یاد بگیرید، اما از آن وسیله‌هایی است که هر اسکیت‌سوار و دوچرخه‌سواری را برای هدایت خود وسوسه می‌کند. محور چرخ جلوی گاوس‌ویل به شما این امکان را می‌دهد که با فرمان بچرخید یا با مایل شدن به چپ و راست و مانند دوچرخه آن را کنترل کنید. در عین حال که آن را مانند اسکیت‌بورد می‌رانید، دسته‌ای جدا از بدنه در دست خودخواهید داشت تا بتوانید ترمز بگیرید یا اگر جرئت دارید با آن دریفت بکشید!

منبع: https://www.yankodesign.com/2017/07/07/skateboard-with-the-spirit-of-a-bike/

1398/5/10 - 1:53:27 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.