دسته بندی: خودرو

کت‌شلوار مخصوص برای ابرموتورسیکلت سرولئا

 

در همکاری با چند استودیوی خلاق، mighty machines یک کت و شلوار سفارشی مخصوص موتورسواران طراحی کرده‌است. پروژه‌ی MM.01 که همزمان با موتورسیکلت الکتریکی sarolea معرفی شده، متشکل از یک دست کت و شلوار دوخته‌شده سفارشی با استاندارد محافظت در جاده از café costume، کلاه ایمنی heroine MM.01 طراحی شده توسط خود تیم و تولید hedon و یک چاقوی دست‌ساز studio blade است. تیم مایتی ماشینز در تلاش است که با ترکیب تولید باکیفیت و طراحی نوآورانه، یک لایف‌استایل برند بسازد.

در مدت زمان دو سال، تیم طراحی مقیم انتورپ بلژیک، متشکل از ژرون ونسان ناگلز، ژان پل دلمه، فیلیپ استلا و یوپ وانتن ایده‌های خود را در حوزه‌ی موتورسیکلت و فشن اکسسوری در این پروژه ارائه دادند. پکیج لوکس MM.01 از 4 عنصر تشکیل شده‌است: موتورسیکلت، کت‌شلوار مخصوص، کلاه ایمنی و چاقوی دست‌ساز. رنگ مشکی متالیک و آکسان‌های نارنجی هویت بصری این پروژه و عامل یکپارچگی هر چهار عنصر مذکور است.

تمرکز اولیه‌ی پروژه روی برند موتورسیکلت بلژیکی، سرولیا است. مدل N60 MM.01 یک موتورسیکلت تمام الکتریکی با توان 120 کیلووات (163 اسب بخار)، برد رانندگی 330 کیلومتر و شتاب صفر تا صد کیلومتر در 3 ثانیه است که سیستم رانش آن با پلتفرم هوش مصنوعی WAIZU کنترل می‌شود.

کت‌شلوار سفارشی کفه کاستوم، تجسم کت‌شلوار دست‌دوز در صحنه‌ی خیابان امروزی است. این لباس با خطوط کلاسیک خود به صاحبش این امکان را می‌دهد که مستقیماً از جاده به دفتر کار برود، بدون اینکه محافظت مخصوصی که برای لباس موتورسواری لازم است را از دست بدهد. کلاه ایمنی heroine MM.01 که با همکاری شرکت هدون طراحی و ساخته شده با دیزاین مشکی متالیک فیبر کربنی خود با موتورسیکلت و کت‌شلوار هماهنگی کامل دارد. در نهایت استودیو بلید یک چاقوی قابل حمل روزمره از فیبر کربن، تیتانیوم و فولاد با کیفیت دمشقی تدارک دیده‌است.

منبع: https://www.designboom.com/design/the-mighty-machines-tailored-road-suit-saroleas-electric-superbike-06-03-2019/

1398/3/29 - 12:01:45 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.