دسته بندی: طراحی

برندگان مسابقه‌ی طراحی A' Design Awards سال 2019

یکی از مسابقات طراحی بین‌المللی مسابقه‌ی A’ Design Awards است که هر سال در شاخه‌های مختلفی از جمله طراحی محصول، معماری، خودرو، مد، جواهرات، هویت برند، ارتباطات و ... برگزار می‌شود. برگزیدگان سال 2019 این مسابقه در وبسایت آن قابل مشاهده هستند که چند نمونه از آنها را در ادامه‌ی این مطلب خواهید دید:

برند گیفت باکس دانه‌ی New Hope
این محصول حاوی یک دانه داخل بسته‌بندی آن است که مراحل جوانه زدن و رشد را داخل آن طی می‌کند و سپس با انتقال به خاک بسته‌بندی آن کاملاً تجزیه شده و خود گیاه به رشد ادامه می‌دهد. شکل این بسته‌بندی الهام گرفته از لوگوی کمپانی چینی FineHerbs است که خود ترکیبی است از ماهیت گیاه و سرزندگی گل آهار که در بین مردم چین نشانه‌ی خوش‌شانسی است. مواد سازنده‌ی بسته‌بندی آن مخلوطی از کاغذ بازیافتی و دانه‌های اسطوخدوس است. بعد از دو بار گرم کردن تحت فشار این دانه‌ها در بین مخلوط پخش می‌شوند که درنهایت هر باکس الگوی منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت.

قالیچه‌ی ماژولار Astron از Ingrid Kulper
در کشورهای سرد اروپا مانند سوئد معمولاً از قالیچه برای گرما بخشیدن به کف اتاق و فضای آن استفاده می‌کنند. Ingrid Kulper این قالیچه را مشخصاً برای استفاده در کشورهایی با زمستان سرد و تابستان گرم مانند پرتغال، اسپانیا یا ایتالیا طراحی کرده تا بتوان آن را در تابستان به سادگی جمع کرد و در داخل صندوق یک نیمکت مخصوص که برای این محصول طراحی شده است قرار داد. همچنین می‌توان قطعات آن را به صورت دلخواه در کنار هم چید تا در صورت نیاز، با فضاهای بزرگتر هماهنگی بیشتری داشته‌باشد.

 اشیاء سرامیکی Herzl توسط Mey Kahn
Herzl مجموعه‌ای بی‌پایان از محصولات هنری_کاربری سرامیکی است که شامل انواع ظرف، گلدان، شکلات‌خوری و جاشمعی می‌شود. مشتریان می‌توانند محصولات این مجموعه را یکی یکی خریداری کنند و منتظر معرفی محصول جدید بمانند.

منبع: https://competition.adesignaward.com/winners.php

https://competition.adesignaward.com/design.php?ID=82604

https://competition.adesignaward.com/design.php?ID=76530

https://competition.adesignaward.com/design.php?ID=69904

1398/3/6 - 12:19:05 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.