دسته بندی: مسابقه

مسابقه ی مبلمان Andreu World

هفدهمین مسابقه ی مبلمان Andreu World برگزار می شود و ثبت نام آن برای سال 2017 شروع شده است.
شرکت در این مسابقه برای دانشجویان طراحی و افراد متخصص، در هر سنی، آزاد است. این مسابقه از شرکت کنندگان دعوت می کند تا طرح های خود برای یک صندلی یا میز چوبی جدید را ارسال کنند. جایزه ی بهترین دیزاین 2017 به ارزش 3000 یورو (حدود 10 میلیون تومان) و جایزه ی نفر دوم به ارزش 1000 یورو (حدود 3 میلیون تومان) خواهد بود. به حداکثر 4 نفر دیگر جوایز غیرنقدی دیگری نیز تعلق خواهد گرفت.
الزامات دیگر این مسابقه به شرح زیر است:
صندلی: مواد اصلی مورد استفاده باید یکی از چوب های راش، بلوط یا گردو باشد. در صورت لزوم می توان از تخته چند لا یا تخته روکش شده استفاد کرد اما باید آن را رویه کوبی کرد.
میز ها: مواد اصلی مورد استفاده باید یکی از چوب های راش، بلوط یا گردو باشد. میزها می توانند از تخته چند لایی یا تخته روکش شده، باشند.
• استفاده از مواد دیگر مثل انواع فلزات، پلاستیک، شیشه و... اگر به صورت مکمل، ضمنی یا تشکیل دهنده ی ساختار و در کنار مواد بالا به کار روند، مانعی ندارد.
• همه ی طرح ها باید جدید باشند و قبل از زمان مسابقه در بازار عرضه نشده باشند و یا به معرض نمایش در نیامده باشند.
هر شرکت کننده می تواند بیش از یک طرح بفرستد. ارسال گروهی نیز ممکن و مجاز است. جشن جوایز در دسامبر 2017 (آذر 96) برگزار خواهد شد. شرکت در مسابقه رایگان است و مهلت ارسال آثار نیز تا 24 نوامبر 2017 (3 آذر 96) خواهد بود. نتایج مسابقه در دسامبر 2017 (آذر 96) اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن وبسایت این مسابقه اینجا کلیک کنید.

منبع: https://www.andreuworld.com/contest-17/last-editions/i/7llr63cbfkfbj7p6/2017

1396/6/10 - 12:25:19 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.