دسته بندی: مسابقه

جایزه ی طراحی لکسوس 2018

جایزه ی طراحی لکسوس، با همکاری دیزاین بوم از سال 2013 پایه گذاری شده است. این مسابقه افراد خلاق را به تولید ایده هایی برای یک فردای بهتر دعوت می کند و در عین حال طراحان از سراسر جهان آن را حمایت می کنند. تم مسابقه ی امسال «همکاری» (CO) است. منظور از ارائه این موضوع این است که لکسوس به دنبال یک هارمونی در همزیستی بین طبیعت و جامعه از راه طراحی پایدار است. «CO» از افراد خلاق می خواهد تا با استفاده از توانایی های خود و ظرفیت های طبیعت، و همچین به وسیله ی هماهنگی، همکاری و ارتباط، به امکانات جدیدی دست یابند.
4 برنده اول مسابقه از راهنمایی ها و حمایت متخصصان لکسوس و کمک هزینه ای معادل 3 میلیون ین ژاپن جهت ارتقاء طرح های خود بهره مند خواهند شد. همچنین، این 4 برنده به همراه 8 فینالیست دیگر برنده ی سفر به شهر میلانِ ایتالیا در هفته ی دیزاین میلان خواهند شد تا در نمایشگاه و جشن LEXUS design award 2018 شرکت کنند. طرح های برنده نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.
مهلت آثار دریافتی تا تاریخ 8 اکتبر 2017 (16 مهر 96) است. برای اطلاعات بیشتر، آشنایی با قوانین و شرایط مسابقه، و ثبت نام در مسابقه اینجا کلیک کنید.

منبع : https://www.designboom.com/competition/lexus-design-award-2018

1396/5/25 - 1:09:47 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.