ست یادداشت MeggNote

ست یادداشت و مگنت MeggNote یک محصول خلاقانه دیگر از ریتون است برای پُست کردن یادداشت ها یا لیست خرید روزانه روی سطوحی که آهنربا به آنها میچسبد مانند در یخچال، سطوح وایت بورد، بدنه کیس کامپیوتر های شخصی یا هر سطح دیگری که خاصیت مغناطیسی داشته باشد.

هر بسته شامل 60 برگ کاغذ یادداشت به شکل سفیده تخم مرغ و یک مگنت زرد رنگ به شکل زرده تخم مرغ واقعی است. این مگنت که جنس آن از چوب چند لایی است، در مراحل ساخت بوسیله سی ان سی شکل داده شده و سپس با 7 لایه رنگ که بصورت دستی روی آن پاشیده شده است پرداخت شده تا کاملا شبیه یک زرده تخم مرغ واقعی و هیجان انگیز شود. بسته های 60 تایی کاغذ یادداشت نیز موجود است و در صورتیکه کاربر نیاز به برگه های بیشتری داشته باشد میتواند یک بسته 60 تایی دیگر تهیه کند.

این محصول طراحی شده تا یادداشت هایی نظیر لیست خرید روزانه یا نوشته های یادآوری که معمولا روی در یخچال و در محیط آشپزخانه گذاشته می شوند، جذاب تر جلوه کرده و تناسب بیشتری با طراحی داخلی فضای آشپز خانه داشته باشند. با نگاهی متفاوت و کمی خلاق تر، وقتی شما یادداشتی را روی در یخچال پُست میکنید در واقع مشغول درست کردن یک نیمروی خوشمزه روی یخچال هستید!

برای خرید این محصول یکی از موارد پایین را انتخاب کرده و ایمیلی با ذکر نام خود و محصول مورد نظر به آدرس ritoon.com(at)gmail(dot)com ارسال کنید.

25000 تومان : یک ست کامل MeggNote (+پست رایگان)

32000 تومان : یک ست کامل MeggNote + یک سری کاغذ اظافه (60 عدد) (+پست رایگان)

45000 تومان : دو ست کامل MeggNote (+پست رایگان)

55000 تومان : دو ست کامل MeggNote + دو سری کاغذ اظافه (60 عدد) (+پست رایگان)

60000 تومان : سه ست کامل MeggNote (+پست رایگان)

75000 تومان : سه ست کامل MeggNote + سه سری کاغذ اظافه (60 عدد) (+پست رایگان)

12000 تومان : یک سری کاغذ اظافه (+پست رایگان)

منبع : ریتون

1395/2/5 - 11:46:58 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.