دسته بندی: طراحی

برند ایرانی «زاموس»

«زاموس» نام برندی در زمینه مد و لوازم جانبی این صنعت است که کار خود را از طراحی جواهر شروع کرده است. موسس و طراحی اصلی این برند زهرا مسلمیان کارشناس ارشد طراحی صنعتی است. البته زاموس برندی است که افراد زیادی در راه اندازی و فعالیت های آن شرکت داشته اند. اکثر افراد این گروه را طراحان صنعتی شکل می دهند؛ محمد عارف مدیریت هنری این برند را بر عهده دارد، ساغر نیک گهر استایلیست گروه است، مهدی مرتضوی مشاور هنری و سمانه حیدری، فرهود پناهی و نادیا اکبری هم گروه طراحی را شکل داده اند. همچنین ثمانه صالحی، گشتاسب محمدی،حمید میری و امیر آذری هم در زمینه عکاسی با زاموس همکاری کرده اند و دوستان عزیز دیگری در زمینه مدلینگ، معرفی برند و مشورت های دوستانه، زاموس را یاری کرده اند. نقطه قوتی که زاموس برای موفقیت بیش تر خود در آینده به آن امید بسته است، همین گروه و دیگر دوستان زاموسی است. 

اندیشه و هدف زاموس خلق آثاریست فراتر از مُد، با داستانهایی ریشه دار و کهن. زاموس تلاش دارد تا جواهرات و زیورآلاتی نه فقط برای تزیین، بلکه برای بیان اندیشه ها و احساسات همیشگی و جاودانه انسانی خلق کند. آثاری برای ارزش نهادن به روابط و عواطف انسانی. از این رو آثار به نحوی ارائه شده اند که در خور یک هدیه ی زیبا و بامعنا باشند. داستان زاموس خلق جواهرات و زینت آلاتی است با طرحی نوآورانه و مفهومی، برای ترغیب مخاطبان به ابراز غیرکلامی اندیشه و احساس. آثار زاموس علاوه بر خلق زیبایی، معنا، عمق و داستانی نیز با خود به همراه دارند. برای آنانی که می خواهند نه فقط زیبایی ظاهری، بلکه زیبایی درون و احساس خود نسبت به روابطشان را نیز ابراز کنند؛ رابطه با خانواده، دوستان و نیز خودِ درونشان.

منبع : ریتون

1393/5/13 - 1:50:23 PM     


ارسال نظر (4)
 ناشناس 1/30/2015 - ساعت: 8:31
حقیقتاً طرحاتون خیلی بدند
نمی دونم چی با خودتون فکر می کنید
کاش یه کم به این فکر می کردید که مد یعنی چی
اصلاً خوبه وقتی ایرانیش کردیم باهاش چی کار کنیم

 shams3d2d 6/16/2015 - ساعت: 14:3
با عرض سلام وخسته نباشید طرحاتون خیلی جالبن و خیلی خوبه که ایده هاتون رو اجرا می کنید امید وارم که موفق باشید ازتون خواهش می کنم تو ایجاد طرحاتون مصمم باشید و حرفای افراد سطحی نگر رو اصلا جدی نگیرید هر کسی نظری داره و همچنین هرکسی یه صلیقه ای داره خیلی جالب بودن موفق باشید یا علی
 ناشناس 4/17/2016 - ساعت: 10:33
ببخشید شما که گفتید طرحاتون خوب نیست؟شما نه دیده هنری دارید و نه ... تنها یک هنرمند و یک طراح صنعت میتونه درک کنه)
 ناشناس 4/28/2016 - ساعت: 10:14
خیلی.......... شیکن موفق باشین
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.