کتاب ?What is Branding

بسیاری از کسانی که بطور تخصصی در برندینگ کار می کنند، از تجربه ای مشترک حرف می زنند که گاهی در جامعه شنیده اند؛ «پس شما در برندینگ کار می کنید، ها؟! برندینگ باید مثل تبلیغات باشه، نه؟» خوب حالا یک کتاب خوب وجود دارد که می تواند به این افراد کمک کند تا بفهمند «برندینگ چیست؟».

کتاب ? WHAT IS BRANDING، یکی از کتاب های موفق و تحسین شده از سوی منتقدان، از مجموعه کتابهای «Essential Design Handbooks» و راهنمایی قابل دسترس برای درک درست مفهوم نسبتا پیچیده ی برندیگ است. این کتاب به بررسی روند برندینگ پرداخته و بینشی را به خواننده منتقل می کند که می تواند در مسائل واقعی و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب همچنین به بررسی خلاصه و مفید مولفه های برندینگ (Positioning, Storytelling, Design, Price, and Customer relationship) می پردازد. چه آنهایی که می توانند مورد استفاده قرار گیرند و چه آنهایی که برندینگ می تواند باعث آنها شود.

این کتاب به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پروسه برندینگ خود را با موفقیت به انجام می رسانید، پروسه ای که می تواند برندینگ یک محصول، سرویس، شخص و یا مکان خاص باشد. کیس های مطالعاتی بین المللی موجود در نمونه کارهای مربوط به کمپین های مختلف، که در این کتاب وجود دارد، به توضیح این می پردازد؛ که چه نکاتی باعث موفقیت این پروژه های برندینگ شده است؟ چرا این نکات اهمیت دارند؟ و از هر کدام چه می توان آموخت؟

بررسی های موردی بر روی دو موضوع تمرکز کرده دارد؛ «قابلیت های دیزاین در برندینگ» و «مباحث تئوری برندینگ»، همچنین نگاهی دارد به اینکه؛ حرفه ای های برندینگ چگونه با تصورات انتزاعی، فرهنگ و عشق دست و پنجه نرم می کنند در حالی که همزمان مشغول حل مشکلات و ریزه کاری های بسته بندی، طراحی نشان و مسائل فنی شبکه هستند.

  • یک راهنمای جامع برای سیر در دنیای برندینگ
  •  شامل بررسی نمونه هایی از کمپین های موفق برندینگ
  • نمایشگاهی از بهترین کارهای بین المللی برندینگ

درباره نویسنده:
«Matthew Healey» یک مشاور برندینگ و طراح گرافیک بدون مرز است. او تا کنون بر روی چندین پروژه موفق برندینگ و طراحی در اروپای شرقی کار کرده است و هم اکنون در نیویورک زندگی می کند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*برای سفارش کتاب، ایمیلی با ذکر مشخصات خود و کتاب مورد نظر، به آدرس Ritoon.com(at)gmail dot com ارسال کرده و در جای عنوان ایمیل کلمه "Shop" را قرار دهید.

مشخصات: این کتاب از انتشارات Rotovision، به زبان انگلیسی، دارای 256 صفحه گلاسه رنگی و جلد نرم با ابعاد 22 در 17 سانتی متر می باشد.

قیمت: 75000 تومان (هزینه پست کتاب، بسته به محل ارسال متفاوت بوده و به طور جداگانه دریافت می شود)

منبع : http://www.rotovision.com/book/what-is-branding
       و http://www.brandchannel.com/books.asp

1392/2/5 - 9:01:27 PM     


ارسال نظر (2)
 رضا 5/26/2013 - ساعت: 9:2
قيمت اين كتاب روي جلد جقدر است؟
ممنون

 ناشناس 5/27/2013 - ساعت: 0:53
قیمت روی جلد، 17.99 یورو هست واگر از وبسایت ناشر این کتاب بر روی لینک خرید از طریق آمازون آمریکا کلیک کنید قیمت 29.73 دلار رو اعلام می کنه که حدودا برابر 95000 تومان هست.
موفق باشید.

جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.