دسته بندی: طراحی

بسته بندی جذاب پاستالا ویستا

ایتالیا سرزمین پاستا، ماکارونی و اسپاگتی؛ و تنها نقطه ای در جهان است که با صدها مدل از محصولات عجیب و غریب ماکارونی، هر نوع ذائقه ای را پوشش داده و سرشار از فرصت های طلایی برای ایجاد شاهکارهای خوشمزه ی خوراکی است! «پاستالا ویستا» نام تجاری طیف گسترده ای از محصولات مختلف ماکارونی است، که منطبق با دستورالعمل های سنتی ایتالیا، تنها با استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست، بصورت دستی و با کیفت ممتاز تولید می شوند.
برای این مهم، این محصول نیاز به نامگذاری، طراحی هویت سازمانی، برند سازی، و البته طراحی یک بسته بندی متمایز و جذاب داشته است. نام بسیار خاص «پاستالا ویستا» بازتاب دهنده ی شوخ طبعی و حس و حال دست پخت ایتالیایی است و در عین حال، کلمه ی «پاستا» کاملا نشان می دهد که این محصول چیست و به چه شاخه ای از محصولات تعلق دارد. با توجه به ویژگی کلیدی این برند که تولید دست ساز آن است، تصمیم بر آن شده تا چهار شخصیت در چهارچوب سبک سازمانی و بسته بندی، معرفی شوند به طوری که گویا پاستا توسط این چهار شخصیت به نامهای: ماریو، فرانچسکو، جیووانی و فرانچسکا ساخته شده است. بنابر این، هر بسته یکی از شخصیت ها را که یک سرآشپز ایتالیایی در حین نظارت بر آشپزی شماست، نشان می دهد.
تمامی این تصویرسازی ها به طور اختصاصی بر اساس خصوصیات و شاخصه های این برند اجرا شده و در انحصار این برند می باشند. علاوه بر این موارد، محصول داخل بسته، همانند موهای مرتب شده ی این شخصیت ها در زیر کلاه آشپزی به نظر می رسد و به عنوان جزئی از ساختار بسته بندی، امکان رویت محصول را نیز می دهد. تمام این شرایط، این حس را القا می کند که مصرف کننده پاستا را مستقیماً از دست سرآشپز ایتالیایی دریافت کرده است! بنابر این، اگرقصد دارید آشپزخانه ی خود را با حضور این چهار سر آشپز ایتالیایی، به یک رستوران ایتالیایی اصیل تبدیل کنید، فقط از این پاستا ها بخرید!

طراح: Andrew Gorkovenko


منبع : http://www.thedieline.com/blog/2012/9/13/pasta-la-vista.html

1391/6/30 - 2:36:55 AM     


ارسال نظر (4)
 sepideh 9/20/2012 - ساعت: 5:51
حرف نداره
 ناشناس 9/20/2012 - ساعت: 10:43
che khoobeeee vaghean like dare
 amination 9/21/2012 - ساعت: 1:28
خیلی خوبه ... خیلی ...
فکر کن بین اون همه بسته مارکارونی تو فروشگاها ... یکیشون داره بت نگا میکنه ! ... من حتما اونو انتخاب میکنم
پکش هم اونقدر خوشگل و استیبل هست که پاستامو توش نگه دارم ..
belle vistaaaaa

 mahsa 12/28/2013 - ساعت: 3:45
خیلی عااااااااااااااااااااااااااااااالی بود. ولی ای کاش یه سری از گستردهاشونم بود.واسه ما دانشجوهااا لازمه مرسی:-
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.