دسته بندی: طراحی

بسته بندی گل گاو زبان از مهسا شیخ الاسلامی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

این طرح بسته بندی، حاصل پروژه دانشجویی مهسا شیخ الاسلامی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز است که زیر نظر استاد خود، محمدعلی حدادیان به انجام رسانیده است. به گفته طراح، این طرح برای استفاده گل گاو زبان به صورت وعده ای طراحی شده است و این امکان را می دهد که برای تعداد افراد کمتر از بسته های کوچکتر و برای تعداد افراد بیشتر از بسته های بزرگتر استفاده شود. همچنین استفاده و تخلیه راحت تر به دلیل فرم استوانه ای قوس دار، نگهداری و ارائه بهتر، دارا بودن پنجره ای برای مشاهده مقدار گل گاو زبان باقی مانده و ارتباط فرمی و رنگی بسته بندی با محتویات آن، از دیگر مزایای طرح است که طراح به آنها اشاره کرده است. به گفته مهسا شیخ الاسلامی این بسته بندی همچنین در محیط آشپزخانه از جذابیت بیشتری نسبت به وضعیت فعلی برخوردار است.

اگر چه طراح مزایای زیادی را برای این بسته بندی برشمرده است، اما به نظر می رسد این طرح راه زیادی را تا رسیدن به نقطه نهایی برای تولید و ارائه ی آن در بازار در پیش دارد. طراحی جزئیات بسته بندی، مانند در هر بسته و چگونگی باز و بسته شده آن، چگونگی ارتباط هر بسته با پایه اصلی، چگونگی ارائه کل مجموعه در فروشگاه و نظایر این، از مواردی است که نیازمند کار بیشتر بر روی طرح است. همچنین در دنیای حرفه ای طراحی صنعتی، انتظار می رود که تصویر یا تصاویر ارائه محصول، گویا و کامل بوده و مزایا و نکات طرح را بخوبی نمایش دهد. این طرح یکی از طرح هایی است که برای مسابقه زمستانه دیماه ریتون ارسال شده است. برای شرکت در مسابقه زمستانه ریتون اینجا کلیک کنید.

با آرزوی موفقیت برای این طراح جوان، منتظر طراح های بعدی مهسا شیخ الاسلامی در ریتون هستیم. شما هم می توانید طرح های خود را برای نمایش و مورد بحث قرار گرفتن در ریتون ارسال کنید. برای ارسال طرح در بخش وبلاگ ریتون، اینجا کلیک کنید.

منبع : ریتون

1390/11/1 - 8:46:56 PM     


ارسال نظر (3)
 elham 2/13/2012 - ساعت: 11:17
عالیه
 ناشناس 6/12/2012 - ساعت: 10:21
خيلي جالبه:
 ح 8/14/2012 - ساعت: 12:5
خیلی زیبا وعالی

جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.