کتاب ?What is Fashion Design

فشن دیزاین، یک صنعت هدایت یافته و به شدت تجاری است که جایگاه مشخص و تثبیت شده ای در دیزاین بین المللی دارد. فشن دیزاین همچنین صنعت تجاری ظاهراً مافیایی است که البته به شدت تشنه استعدادهای جدید است و نیازمند بهترین های تخصص طراحی است تا طرح های ناب آنها را به جهانیان عرضه کند. هزاران هزار نفر تلاش می کنند تا در این رقابت از دیگران پیشی بگیرند، اما تنها تعداد محدودی موفق می شوند به سطوح بالا راه پیدا کنند. کتاب ?What is Fashion Design آخرین کتاب از سری Essential Design Handbooks است. این کتاب نقشه راهنمای صنعت طراحی مد، یک کتاب مرجع خلاقانه و ویترینی از طرح های مسحور کننده و نو آورانه است و این سه، به کمک هم قادر خواهند بود تا طراح را برای پا گذاشتن به دنیای فشن، با بینشی جهانی و پس زیمینه ای خلاقانه و انتقادی آماده کنند. ?What is Fashion Design مسائل زیر ساختی و سازنده را از پشت بسیاری از جنبه های صنعت مد و ارتباط آن با جهان اطرافش بیرون کشیده و توضیح می دهد. اسکلت بندی مهارت ها، دیسیپلین و پروسه طراحی که زیربنای این صنعت را تشکیل می دهند؛ و نمایشگاهی از بهترین نمونه کارها در مقوله فشن، که در ارائه انواع مهارتهای کلیدی دیزاین، بهترین نمونه ها هستند، از بررسی گرایشات مصرف کنندگان تا طراحی پارچه، از خرید تا طراحی کفش و از طراحی استایلیستی تا پوشش خبری!

چهارچوب تست شده و مطمئن مجموعه کتاب های Essential Design Handbooks ، بیانگر این است که این کتاب برای کاوش در دنیای پیچیده، هیجان انگیز و به شدت تجاری طراحی مد، منحصر به فرد و مناسب است.  این کتاب از نقطه نظر مهارت های طراحی، ایجاد بستر خلاقیت، مسائل اخلاق حرفه ای و هر آنچه که یک طراح برای موفقیت باید بداند، مفید، کارگشا و قابل استفاده است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*برای سفارش کتاب، ایمیلی با ذکر مشخصات خود و کتاب مورد نظر، به آدرس Ritoon.com(at)gmail dot com ارسال کرده و در جای عنوان ایمیل کلمه "Shop" را قرار دهید.

مشخصات کتاب: این کتاب از انتشارات Rotovision، به زبان انگلیسی، دارای 256 صفحه گلاسه رنگی و جلد گالینگور پارچه ای با ابعاد 22 در 17 سانتی متر می باشد.

قیمت: 75000 تومان (هزینه پست کتاب، بسته به محل ارسال متفاوت بوده و به طور جداگانه دریافت می شود) 

منبع : http://www.rotovision.com/description.asp?isbn=978-2-88893-008-2#

1392/2/5 - 3:04:37 AM     


ارسال نظر (7)
 azamnemati 8/12/2011 - ساعت: 22:33
سلام.اگر کتابی بجز این کتابهایی که در فروشگاه هست سفارش دهیم شما امکان خرید و ارسال آن را برای اعضای سایت دارید؟
 ریتون 8/13/2011 - ساعت: 17:57
نام کتاب رو بفرمایید تا امکان تهیه اش رو بررسی و اعلام کنیم.
موفق باشید.

 azamnemati 8/14/2011 - ساعت: 6:5
The Making of Design: From the First Model to the Final Product
By Gerrit Terstiege (Ed.)
Published by Birkhäuser Basel 1 edition (July 8, 2009)

 azamnemati 8/17/2011 - ساعت: 8:5
بررسی نمیفرمایید؟؟؟؟؟
 ریتون 8/17/2011 - ساعت: 8:24
متاسفانه موجود نیست.
 Payam 9/12/2011 - ساعت: 1:28
Salam
Man mikhastam beedonam ke ghate in ketab chiye va Chand safhe ast.
Chetori mitoonam sefaresh bedam.

 ناشناس 6/17/2012 - ساعت: 4:5
این کتاب عالیه برای کسانی که به طراحی مد علاقه مند هستند. از A تا Z رو توضیح می ده
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.