برای کمک به ژاپن چه کار می توانید بکنید؟

در 20 اسفند 89 زلزله ای 8.9 ریشتری شمال ژاپن را لرزاند و باعث ایجاد سونامی بزرگ و تلفات و خسارات زیادی شد. در نیروگاه های اتمی ژاپن انفجارهایی رخ داد و هزاران نفر از اطراف این نیروگاه ها تخلیه شدند. تلفات بیش از 10 هزار نفر برآورد می شود. امروز 23 اسفند، امواج اجساد بیش از هزار نفر را با خود به سواحل ژاپن آوردند. در این روزهای بحرانی ژاپن، وظیفه ی انسانی سایر مردم دنیا است که به مردم ژاپن کمک کنند. هر مبلغی می توانید کمک کنید و به دیگران هم اطلاع دهید.

غذا + مایحتاج ضروری

Shelterbox : این مجموعه درحال حاضر در ژاپن در حال فعالیت برای جمع آوری کمکهای آنلاین برای تامین پناهگاه، آب و مایجتاج حیاتی برای زلزله زدگان است.

ارتش صلح : از این پایگاه اینترنتی می توانید به صورت آنلاین کمک کرده و یا عبارت JAPAN یا QUAKE را به شماره 80888 ارسال کنید تا 10 دلار امریکا از طریق فیش تلفنتان واریز شود.

کمکهای پزشکی

کمکهای مستقیم بین المللی : این پایگاه از روز جمعه فعالیت خود را برای ساماندهی تلاشهای داوطلبانه و جمع آوری کمکهای پزشکی آغاز کرده است و در ازای هر یک دلار کمک، سی دلار دارو و مایحتاج پزشکی تامین می کند. پرداخت کمک بصورت آنلاین.

پزشکان بدون مرز : این سازمان، پزشکان را برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به نقاط آسیب دیده می فرستد. برای تامین هزینه این خدمات کمک کنید.

رسته جهانی پزشکی : عبارت MED را به 80888 ارسال کنید تا از طریق فیش تلفن، 10 دلار به حساب سایت واریز شود.

صلیب سرخ : از این پایگاه اینترنتی دیدن کنید، یا عبارت REDCROSS را به 90999 برای پرداخت 10 دلار ارسال کنید.

توزیع مایحتاج

اعانه جهانیآنلاین کمک کنید، یا عبارت JAPAN را به 50555 (فقط برای ساکنین امریکا) برای پرداخت 10 دلار از طریق تلفن ارسال کنید. 
World vision : آنلاین کمک کنید، یا عبارت 4JAPAN را به 20222 برای اختصاص 10 دلار از طریق تلفن ارسال کنید.

منبع : http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/13647/how-to-help-japan.html

1389/12/25 - 9:38:17 PM     


ارسال نظر (2)
 ناشناس 3/15/2011 - ساعت: 7:54
این اس ام اس ها از ایران هم می شه فرستاد؟
 ابراهیم حسنی 6/14/2011 - ساعت: 13:35
با سلام و تشکر لطفا مسابقه بین اللملی پوستر با همین عنوان شکل دهید پوستر ها را به حراج گذاشته و درآمد حاصله را به صلیب سرخ جهت کمک به مردم ژاپن اهدا کنید.
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.