دسته بندی: طراحی

Free Spring Preview از برند SANS

برند SANS، متشکل از طراحانی به نام های  Lika Volkova و Alessandro De Vito ، نمایشی از کلکسیون بهار و تابستان 2010 را ارائه کردند، سبک آنها بسیار ناب است. آنها فرم ها و نحوه استفاده از لباس ها را به طور کلی تغییر داده اند. این نام تجاری فقط از پارچه های پایدار و دوستدار محیط زیست استفاده می کند که در آنها از مواد شیمیایی استفاده نشده است. همچنین مواد جدیدی مانند بامبو و پارچه پنبه ای ارگانیک نیز در این لباس ها به کار رفته است. طرح های این طراحان واقعاً مطابق مد روز و منحصر به فرد هستند و در عین حال توجه ویژه ای به محیط زیست دارند.

منبع : http://www.thetrendygirl.net/2009/11/sans-spring-preview.html 

1389/12/22 - 9:20:14 AM     


ارسال نظر (8)
 رشل 3/13/2011 - ساعت: 9:52
مطابق مد روز!؟
بعید میدونم!
بابای من سالها است از این زیرشلواریها میپوشه!!

 مهرنوش 3/13/2011 - ساعت: 13:59
پس پدرانمان سالهاست مطابق مد روز اين قرن بوده اند و ما خبري نداشتيم. اينجا واقعا زيبائي چه معنايي پيدا ميكنه! آيا كانسپت خاصي در كار بوده؟ كه بايد توضيح داده ميشده . اگر هم نه كه خيلي كار بي ارزشيه
 ریتون 3/13/2011 - ساعت: 14:35
معیارهای Fashion Design با معیارهایی که در ایران در رشته های مختلف دیزاین تدریس میشه خیلی متفاوته. و کسانی که در گرایش های دیگر دیزاین کار می کنند، خیلی نمی تونن با معیارهای خودشون این مقوله رو بررسی کنند. یادمون باشه که وقتی خیلی از لباسهایی که امروز همه ما می پوشیم و به نظرمون زیبا میاد، به اینور دنیا، یعنی ایران رسید همه به اونا خندیدند.
مدل مویی که 10 سال قبل به اون می خندیدیم، الان روی موی همه پسرا و دختر ها خیلی زیبا به نظر می رسه!
در فشن دیزاین، این یه چیز کاملا طبیعیه که شما به نظرتون، یک مدل جدید کاملا نا زیبا و یا حتی احمقانه به نظر برسه! البته این بحث ها همه در مقوله حرفه ای دیزاین معنی پیدا می کنند. اما اینکه چقدر این روند مد گرایی و مد سازی اخلاقی و منطقی باشد، در مقوله دیزاین نمی گنجد و آن را به عهده خوانندگان می گذاریم.
موفق باشید.

 م.س 3/14/2011 - ساعت: 7:37
رشل خودتم از اینا می پوشیاااا
 مهرنوش 3/14/2011 - ساعت: 9:11
توي فشن ديزاين مثل رشته طراحي صنعتي كه كاسپتهايي براي آينده ميديم شاخه اي هست به اسم high fashion كه طراحهايي هست كه مفهومي هستند و هدف خاصي رو دارن. مثلا زماني كه جنگ عراق بود تمامي مدلها با كيسه اي بر سر بر روي صحنه رفتند(مثل زندانيهاي ابوغريب) و هدف رساندند مطلبي بود. و براي اين طرح خاص منظور هدف طراح براي من سوال بود كه ايا كيسه اي كه دستها داخل اون جايي براي بيرون اومدن ندارن آيا تعريفي براي كارايي يك پوشش اينجا معني داره؟ و اگر نه هدف طراح و مفهوم كارش از كجا نشات گرفته.
 ناشناس 3/14/2011 - ساعت: 10:59
گاهی باید به فشن به چشم هنر مفهومی نگاه کرد
نه هنر کاربردی

 رشل 3/14/2011 - ساعت: 17:38
تو از کجا فمیدی خانم م.س؟!
من قبلنا روم نمیشد باهاش تا سوپری سر کوچه برم. الان که فهمیدم "مطابق مد روز"ه، باهاش تا دانشگاه هم میرم!!

 م.س 3/15/2011 - ساعت: 9:23
رشل جان به هر حال از ذوق کردنت معلوم بود که خودتم اینکاره ای
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.