دسته بندی: هنر

طراح انگلیسی Dominic Wilcox و خلاقیت های یک روزه اش!

 

اینها، بخشی از جدیدترین پروژه طراح انگلیسی، Dominic Wilcox با عنوان "خلاقیت سرعتی" است، که در آن، طی یک دوره 30 روزه، طراح هر روز، یک شی خلاقه را طراحی می نماید. Wilcox در خانه، استودیو، قطار و هر جای ممکن دیگر، هر روز چیز جدیدی از موادی که اطرافش یافته، ساخته است. این مطلب نگاهی به برخی از اشیای طراحی شده او در طی این 30 روز می باشد. سبک کارهای او که برخی واقعا خلاقانه هستند، یک نکته مهم و ضروری برای خلاق بودن را به رخ می کشد، "از بیان چیزی هایی که در ذهن داری، خجالت نکش!".

روز سوم: ارائه کارت ویزیت به کمک کروات! این کروات، به عنوان ارائه کننده کارت ویزیت عمل می کند. فقط کافیست، نخ نامرئی را بکشید تا جزئیات کارت ویزیت شما نمایان می شود!

روز پانزدهم: توپ فوتبال معجون ساز! Wilcox می خواست، ایده قبلی ساخت معجون را توسعه دهد و ببیند که آیا واقعا کار می کند یا نه؟

روز بیست و هفتم: قفسه مدادی! این قفسه ای است که از 200 مدادرنگی که در دولایه به هم چسبانده شده اند، ساخته شده است. پایه ها از برش یک جعبه مداد چوبی به دو قسمت و چسباندن آنها به هم، درست شده اند.

روز بیست و هشتم: جوراب پفکی! برای ساخت این چراغ ها، Wilcox یک بادکنک را داخل جوراب کرده و آن را باد می کند تا جوراب تا جای ممکن منبسط شود، سپس آنها را با رزین شفاف می پوشاند تا فرم گرفته و محکم شود.

روز بیست و نهم: پارچه ای با حلقه های پیاز داغ! همانطوری که از اسمش پیداست، با کمک شکل حلقه ای این خوراکی سرخ شده اعتیادآور و چسباندن آنها به هم، Wilcox یک پارچه رومیزی درست کرده است.

منبع : http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/11985/dominic-wilcox-speed-creating.html 

1389/9/8 - 12:58:00 PM     


ارسال نظر (2)
 1372 12/4/2010 - ساعت: 11:42
من اگه یه همچین ایده هایی به ذهنم بیاد قبل از این که رو کاغذ بیارم اولین چیزی که به ذهنم میرسه اینه که اگه یکی اینو ببینه درباره من چی فکر میکنه .... اون وقته که از ادامه اون فکر حتی واسه خودم منصرف میشم ....
 ناشناس 4/24/2011 - ساعت: 6:20
ha ha ha
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.