دسته بندی: خودرو

این تریلر به یک کمپر 6 نفره با امکانات یک آشپزخانه مجهز تبدیل می‌شود!

بیش از شش ماه است که بخاطر این بیماری همه گیر در قرنطینه هستم، پس وسواس من در مورد کمپینگ را ببخشید، من فقط به طور مداوم در افکارم در حال برنامه ریزی برای مسافرت هستم و ناخودآگاه هر سفری هم با یک خانه متحرک همراه است. آخرین موردی که به لیستم اظافه کردم، Mobi X Camper اثر Mobi Nomads است.

این یک تریلر چند کاره است با جدیدترین امکانات و گزینه های سفارشی است. بارزترین ویژگی این تریلر که شبیه قطره طراحی شده چادر سقفی آن است. موبی اکس می تواند میزبان حداکثر شش نفر با مکان خواب کافی، توالت، دوش و آشپزخانه باشد.

Mobi Nomads یک شرکت در آفریقای جنوبی است و برخی از تجربیات سفر جاده‌ای خود را در انتخاب ویژگی های مشخصی گنجانده است. ویژگیهایی مانند دریچه عقب تریلر که به یک آشپرخانه دنج باز می شود و بوسیله کشوی بزرگی که بیرون می‌آید دسترسی به یک یخچال و کابینت را فراهم می‌سازد؛ چقدر جالب! همچنین یک دریچه جانبی لولایی دارد که با پایین آمدن میز کاری فراهم میکند که امکان استفاده از اجاق گاز دوگانه سوز و فضای نسبتا بزرگی برای نگهداری ظروف و مواد خوراکی مورد نیاز آشپزی را ایجاد می‌کند. آشپزی در فضای باز بخش بزرگی از تجربه کمپینگ است که Mobi X حد نهایت آن را به ارمغان آورده است. درواقع به همراه Mobi X یک سری کامل لوازم آشپزی، قاشق و چنگال و ظروف نیز ارائه می‌شود.

تیم طراحی در مورد این محصول می‌گوید: «موبی ایکس یک کمپر (Camper) بسیار بادوام با قابلیتهای فراوان است. این محصول کاملا برای کمپینگ مجهز شده و دارای ویژگی های استانداردی مانند شارژر 15 آمپر ACDC، سیستم فشار آب 2.7 بار، مخزن آب 150 لیتری، آبگرمکن، 7 چراغ LED، و نهایتا یک باربند مقاوم به همراه یک نردبان دائمی برای دسترسی به آن است.»
موبی ایکس قطعا یک کمپر با لاکچری در حد یک جت شخصی نیست اما طراحی شده برای ماجراجویی! نصب آن نسبتا راحت است، دنج و جمع و جور است و قدم بعدی برای ما این است که لیست آرزوهای سفر خود را آماده کنیم، چون تنها چیزی که من الان می‌توانم به آن قکر کنم، بر پا کردن چادر و درست کردن یک دسر خوشمزه با مارش ملو است.

طراح: Mobi Nomad

منبع: https://www.yankodesign.com/2020/09/01/this-trailer-expands-into-a-6-people-camper-with-a-big-al-fresco-dining-adventure/

1399/6/24 - 2:22:27 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.