دسته بندی: طراحی

انگشتر «ORII» دست شما را تبدیل به گوشی هوشمند میکند!

"ORII ring" اولین انگشتر هوشمند صدا محور جهان است که از تکنولوژی هدایت استخوانی استفاده می کند تا دست را تبدیل به یک گوشی هوشمند کند. بر خلاف حلقه های هوشمند گذشته مثل "MOTA" و "logbar"، این دستگاه از حال و هوای معمول فاصله گرفته تا به تعاملی بدون نیاز به صفحه نمایش دست پیدا کند. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، این دستگاه همراه صدا را از طریق انگشت به گوش منتقل میکند و به شما این امکان را می دهد تا همچون جاسوسان حرفه ای به گوشی خود پاسخ دهید!

کوین یوهان وانگ، مدیر عامل شرکت ORII، در این باره می گوید: «این گجت طراحی شده تا تبدیل به یکی از پر کاربرد ترین وسایل روزمره شما شود. ORII می خواهد به یک سبک زندگی بدون صفحه نمایش دست یابد و در عین حال این امکان را فراهم سازد تا سریع و درحالی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید به بقیه ی وسایل هوشمند خود متصل باشید. منبع الهام ما در این پروژه پدرم است که از سنین جوانی مبتلا به اختلال بینایی است. او با هدف کمک کردن به افرادی همانند خود، ساخت یک تکنولوژی مبتنی بر صدا و متن را شروع کرد و هم اکنون نیز یکی از پیش تازان این حوزه است. با کامل کردن تکنولوژی مورد استفاده در سمعک ها، ORII از هدایت استخوانی استفاده می کند تا صدا را مستقیما به گوش شما انتقال دهد و شما را از تعامل مبتنی بر صفحه نمایش رها می سازد.

این محصول که در یکی از استارتاپ های Origami labs واقع در هونگ کنگ شکل گرفته است، قصد دارد تا روش های ارتباطای را وارد مرحله جدیدی کند. کاربران می توانند با قرار دادن انگشت خود بر روی گوششان با دوستان خود صحبت کنند، پیام بفرستند و یا با دستیار صوتی خود مثل «apple’s Siri» و یا «google assistant» صحبت کنند. همچنین با استفاده از میکروفون dual-noise cancellation شما می توانید در شلوغ ترین فضا ها بشنوید و صحبت کنید. ORII از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده که باعث می شود این محصول ضد آب، با دوام، سبک و راحت باشد. این محصول همچنین در سه رنگ مشکی مات، نقره ای سندبلاست شده و خاکستری تیره متالیک موجود می باشد.

منبع : https://www.designboom.com/technology/orii-ring-smartphone-bone-conduction-07-21-2017

1396/5/14 - 11:09:42 PM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.