دسته بندی: طراحی

چهارپایه آیفر کاری از طراحان جوان ایرانی

چهارپایه آیفر اثری است از یک تیم دانشجویی متشکل از مهدی زمانی، هما عبدلی و زینب بازدار، هر سه از دانشگاه هنر اصفهان. این چهار پایه ی زیبای چوبی، حاصل تلاش این طراحان جوان در قالب پروژه 9 دانشگاهی آنها بوده است. از تحقیق روی نمونه های موجود در بازار و نمونه های خارجی، سپس بررسی ترندهای مشتریان گرفته، تا ساخت نمونه و جلسات تست کاربر، کارهایی بوده است که در طول چهار ماه و نیم توسط این دانشجویان انجام شده و سر انجام پس از انجام مراحل پیش تولید این محصول زیبا آماده ساخت و تولید انبوه شده است.

بسته بندی تخت، قابلیت حمل آسان و مونتاژ در محل از قابلیت های این محصول بوده و مشتریان میتوانند چهارپایه خود را براحتی در منزل با بستن چند پیچ ساده بوسیله آچاری که در بسته بندی قرار گرفته است مونتاژ کرده و از این کار لذت ببرند. استفاده از رویه فومی و طراحی خاص این چهار پایه، نه تنها تجربه خوبی از نشستن را برای کاربر به ارمغان می آورد، بلکه روکش قابل تعویض این چهار پایه این امکان را به کاربر می دهد تا براحتی آن را با مبلمان منزل خود منطبق و هماهنگ کند. این رویه ها را هم می توان در هنگام خرید چهارپایه، انتخاب و خریداری کرد و هم این امکان وجود دارد تا کاربر به کمک الگوی دوختی که در بسته بندی قرار دارد، بسلیقه خود و با پارچه دلخواه خود آن را دوخته آماده کند.

چهار پایه آیفر با شعار «مهمان ما باشید» طراحی شده است تا در هنگام حضور مهمانان عزیزتان دیگر نگران کمی جا برای خودتان نباشید! چهار پایه های میزبان «آیفر» با قابلیت در هم روندگی، جای کمی را در آپارتمان نقلی شما میگیرند و در آغوش هم، زیبا و با وقار،  در گوشه ای از اتاق پذیراییتان منتظر میهمانان شما خواهند بود!

و در آخر، این چهارپایه منحصر بفرد که بخوبی برای سبک زندگی امروزی ایرنی طراحی شده است، قابلیت دارد تا در هنگام نیاز براحتی و با پشت و رو کردن رویه تبدیل به یک میز عسلی کاملا کاربردی شده و برای پذیرایی از میهمانان شما انجام وظیفه کند.

منبع : ریتون

1396/2/18 - 7:54:33 AM     


ارسال نظر (0)
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.