دسته بندی: طراحی

ست بوک مارک و غش گیر کتاب از دانشجویان طراح ایرانی

 

«دنیای کتاب، دریایی بزرگ و عمیق است». این شعاری است که گروهی از دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان متشکل از زهرا صفایی پور، اسما امین عباسی و مسعود شکفته گلان، آن را مبنای طراحی یک ست غش گیر کتاب و یک مجموعه 5 تایی بوک مارک، برای پروژه پایانی درس خلاقیت خود قرار داده اند. این گروه، با رویکرد فرهنگ سازی در جهت تشویق نوجوانان به کتابخوانی، طی مراحلی شامل؛ آنالیز بازار، بررسی رفتار استفاده کنندگان و تعیین الگوهای استفاده، ترسیم نقشه ادراکی برای دو بخش بازار و مصرف کنندگان، ایده پردازی مفهومی، ایده پردازی فرمی (اسکچینگ)، انتخاب و توسعه طرح های برتر، انتخاب نام تجاری، طراحی هویت بصری، ساخت نمونه و طراحی بسته بندی، محصول خود را با نام «دریای کتاب» ارائه کرده اند. محصولی که می تواند با طی کردن مراحل پیش تولید، تبدیل به یک ایده تجاری شده و با جای گرفتن در قفسه های کتاب نوجوانان، انگیزه ای برای انس بیشتر با کتاب باشد.

اگر شما هم پروژه، محصول و یا کانسپتی دارید که تمایل به ارائه آنها در ریتون هستید، شک نکنید و خوانندگان خوب ریتون را از آشنایی با آنها محروم نکنید. تصاویر و توضیحات طرح خود را به آدرس ritoon(dot)com(at)gmail.com ارسال کنید و منتظر بمانید تا طرح شما در ریتون به نمایش درآید.

منبع : ریتون

1392/4/19 - 8:56:38 AM     


ارسال نظر (8)
 بابا هادی 7/8/2013 - ساعت: 5:35
به نظرم ایده خیلی قوی در این طرح کار شده و همه عناصر طرح به ترکیبی هماهنگ رسیده اند و به خوبی theme دریا را منتقل می کنند. انتخاب رنگ، سرمه ای پخته و فرمهای سیال یک انتخاب ایده ال برای گروه سنی مخاطب (نوجوان) طرح است. قایقهای ظریف با اتصال زیبای بادبانشان و رنگ سبک و متریال شفاف به خیال انگیزی موضوع کتابخوانی کمک شایانی کرده اند. آفرین به گروه طراحان و ممنون از ریتون.
 . 7/8/2013 - ساعت: 8:14
عاااااالیه
 ه.و 7/8/2013 - ساعت: 8:32
از نظر هنری خیلی قشنگه... ولی از نظر فیزیکی دو طرف کتابخانه تعادل ندارد انگار!
 هدی 7/8/2013 - ساعت: 8:44
کار خیلی دلنشین و جاش تو بازار ایران خالیه.
 پرستو 7/8/2013 - ساعت: 13:38
ترکیبی از خلاقیت ، تفکر و تلاش
امیدوارم بازار یابی خوبی برای این کار انجام بگیره

 ... 7/8/2013 - ساعت: 22:34
به عنوان یه نوجوان عاقل و بالغ به نظرم طرح جالبی بود!)
 ناشناس 7/8/2013 - ساعت: 22:41
طرح قشنگیه ولی خیلی باید مواظب بود کتابا خیس نشه
 م.ب 7/20/2013 - ساعت: 0:23
D D@}-
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.