دسته بندی: طراحی

کفش بسکتبال جدید Hyperdunk 2013 از شرکت نایک

نایک اخیرا جدیدترین مدل 2013 خود، NIKE Hyperdunk را ارائه می دهد. طراحی شده توسط Peter Fogg، طراح همیشگی کفش های NIKE، که بیش از دو دهه بسیاری از کفش های موفق و مورد اقبال را برای نایک طراحی و خلق کرده است؛ کفش های مخصوص دو و کفش های همه کاره با عاج هایی برای همه شرایط. کفشهایی مانند مدل های NIKE Air Zoom Tallac ـ NIKE Air terra Humara ـ NIKE Zoom Terra Sertig ـ NIKE Ashiko و NIKE Structure Triax.

پیتر فراگ در مورد این طرح می گوید: «اگر چه طراحی کفش های بسکتبال در طول قرن اخیر بسیار متحول شده است، اما  این کفش، با ریزه کاری های کوچک و ماهرانه ای که در آن تعبیه شده است، تفاوت چشم گیری را در میدان مسابقه ایجاد می کند. NIKE Hyperdunk 2013 به طور مستقیم و براحتی با پا حرکت می کند، و ترفند های مناسبی که ما در این کفش تعبیه کرده ایم آن را به کفشی بسیار سبک وزن، با قابلیت تنفس مناسب و البته بادوام، چه در محیط های بیرونی و چه در محیط های مسقف تبدیل کرده است.»

کفش NIKE hyperdunk 2013 از کف تا بالای آن، بر اساس زیبایی شناسی مینیمالیستی خود (minimalist)، و با استفاده از 3 مورد از انعطاف پذیرترین تکنولوژی های کفش های بسکتبال شکل گرفته است؛ Dynamic Flywire ـ Hyperfuse Construction و Lunarlon Cushioning. سبکی مطلوب این کفشها و تجربه پوشیدن آنها، استاندارد جدیدی را شکل می دهد در حالی که ساپورت بندهای معلق (تکنولوژی FLYWIRE که بوسیله نایک توسعه یافته است)، هماهنگی مناسب کفش با پا و جمع شدگی پیشرفته ای که توسط فرم استخوان ماهی ایجاد می شود، همگی برگرفته از بینش و تجربه بزرگترین بازیکنان بسکتبال دنیا مانند Kyrie Irving (مدافع منطقه ای تیم منتخب ستارگان بسکتبال) است.

«وقتی برای اولین بار کفشهای Hyperdunk را به پا کردم، هرگز دلم نمی خواست آنها را از پایم در بیاورم. کارایی آن بسیار زیاد بود و من حس می کردم که تطابق پذیری بالای کفش، تاثیر مثبتی بر بازی من می گذارد!» (Kyrie Irving)

منبع : http://www.designboom.com/design/nike-hyperdunk-2013

1392/3/10 - 5:41:53 AM     


ارسال نظر (1)
 jordan 8/18/2013 - ساعت: 2:15
ممنون از سایت خوبتون اگر قیمت کفشهای مختلف رو به سایتتون اضافه کنید عالی میشه
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.